Hallo,
Ik heb 3 vragen over de kabel (via chello).
1. Ik heb zo'n aansluiting thuis in de muur die iedereen heeft, t.w.: 1 voor de tv en 1 voor de radio.
Nu hebben ze destijds een modem optimizer op die twee aansluitingen gedrukt en vervolgens de radio+tv+modem daarop aangesloten.
Nu heb ik ook boven tv aansluitingen zodat er nog een kabel op die optimizer aangesloten moet worden. Dat kan niet want hij is vol!
Weet iemand of er dergelijke optimizers zijn met meer dan 3 aansluitingen?
2. Ik heb dus kabel en op mijn werk hebben wij adsl.
Is het nu mogelijk dat ik via mijn kabelaansluiting contact kan leggen met de server op het werk?
Waarom kabel? omdat dat niets kost. Via de telefoon wel.
Wie heeft daar ervaring mee?
3. Zie hiervoor -> Werkt dit qua snelheid ook goed in de praktijk, dus niet wachten en wachten en ..... ja daar is het schherm weer opgebouwd.
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Wim
Ik heb 3 vragen over de kabel (via chello).
1. Ik heb zo'n aansluiting thuis in de muur die iedereen heeft, t.w.: 1 voor de tv en 1 voor de radio.
Nu hebben ze destijds een modem optimizer op die twee aansluitingen gedrukt en vervolgens de radio+tv+modem daarop aangesloten.
Nu heb ik ook boven tv aansluitingen zodat er nog een kabel op die optimizer aangesloten moet worden. Dat kan niet want hij is vol!
Weet iemand of er dergelijke optimizers zijn met meer dan 3 aansluitingen?
2. Ik heb dus kabel en op mijn werk hebben wij adsl.
Is het nu mogelijk dat ik via mijn kabelaansluiting contact kan leggen met de server op het werk?
Waarom kabel? omdat dat niets kost. Via de telefoon wel.
Wie heeft daar ervaring mee?
3. Zie hiervoor -> Werkt dit qua snelheid ook goed in de praktijk, dus niet wachten en wachten en ..... ja daar is het schherm weer opgebouwd.
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Wim