kabel probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

leonvandermeyde

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2003
hallo

ik heb een probleem met mijn internet kabel. Een aantal weken geleden is het koppie doorgebrand. Na 2 weken stond er een nieuwe op. Maar hij doet het nog steeds niet. De router knippert en de lampjes bij mn computer ook. moet ik nu een heel nieuw kabeltjes kopen? ik hoor het graag....:p

Als je vraag duidelijker is dan zou er misschien wel iemand antwoorden.

Wat is een koppie.
wat is er na twee weken gedaan.
Welke router.
Welke lampjes op de computer.
Welke kabeltjes wil jij kopen.

een koppie= waar je je internet kabel bij in-plugd dat zit altijd aan het begin en aan het eind. na 2 weken is er een nieuwe opgezet omdat de vorige was doorgebrand. Dus er zit een nieuwe op maar hij doet het nog steeds niet. De lampjes die knipperen zitten aan de achterkant van mn computerkast. waar je de internet kabel in doet, zitten bij mij 2 lampjes naast die knipperen telkens. En de router weet ik niet uit mn hoofd maar daar ligt het probleem denk ik ook niet

Je bedoelt dat de connectors op de kabel zijn doorgebrand?

Grote kans dat er ook beschadiging aan de kabel is ontstaan. Probeer eens een andere kabel

Haal de router er eens tussenuit, en kijk of je dan internet krijgt.

is het wel

hoi,is het wel dezelfde type koppie die je terug geplaatst hebt
dus had je een straight voor een straight of een cross voor een cross koppie terug gezet?????

Zo te lezen moet jij gewoon een nieuwe kabel nemen en dan met goede stekkers aan het uiteinde en dan van het type straight.

En dat koppie waar jij het steeds over hebt is een RJ45 stekker.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan