ik heb in het verleden ook gebeld met upc.
alleen maar ellende gehad.
had steeds geen verbinding.
dus weer bellen met de mobiele telefoon en dan geduld hebben want de wachttijden waren ook lang.
ik kreeg wel geld terug voor de tijd dat ik geen lijn had maar dat was maar een paar euro.
dat geld was ik allang kwijt voor het bellen met mijn mobiele telefoon want je moet lang wachten.
dus voor mij werd "goedkoop bellen"toch nog heel duur bellen.
en als dit nou een enkele keer was maar het was scheer en inslag.
ik werd het zo zat dat ik de boel er weer uit heb laten halen.
als je goedkoper wil bellen raad ik je tele 2 aan.
voor €4.95 betaal je op doordeweekse dagen alleen het start tarief en de belkosten zijn dan gratis.
en als je de heleweek gratis wil bellen inclusief de weekenden betaal je maar €7.95
ik doe dit al een tijdje en het scheelt echt euro's
en nooit geen last van geen verbinding.
je moet maar eens kijken op
www.tele2.nl.
daar heb je verschillende belvormen zodat je zelf kan kiezen wat het beste bij je past
succes.
ps,mijn klachten over upc dateerd wel van twee jaar geleden.
misschien dat het beter is geworden maar ik zelf zou het niet weer willen proberen