Kabel van Macbook naar beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paulh9

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2009
Hallo,

Een 12 inch beeldscherm is veelste klein om fatsoenlijk iets op te doen.
Daarom wil ik een kabeltje van mijn Macbook naar een computer beeldscherm.
Nu ging ik kijken op de Apple website voor het kabeltje alleen ik kwam er niet echt aan uit.

Wie weet welke kabel ik moet hebben om dit te verwezelijken?

Met vriendelijke groeten,

Paul

Meestal zit er gewoon zo'n vierkante aansluiting op de macbook (Toch? Leraren hier wel).

Welke aansluiting heb je op je beeldscherm zitten?

Er zit een vierkant aansluiting op mijn MacBook.
Het beeldscherm wat ik heb staan komt gewoon van een computer af.

Welke aansluiting dat is weet ik niet, ik denk DVI.

Ik denk dat het deze moet worden.

Paul

Een Belinea 101910 no beeldscherm.

Paul

Heb even gezocht, je moet een kabeltje hebben vanuit Mini DVI naar DVI-D, Hetlaatste zit op je beeldscherm als het goed is.

Mocht het scherm een VGA aansluiting hebben (Naast de DVID) dan is dit stekkertje ook een mogelijkheid.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de informatie.
Ga hem nu gelijk bestellen.

Paul

Wel gekeken of er een VGA aansluiting hebt ? (Anders is het kabeltje nog voor niks..)

12" MacBook?

Welk model mag dat zijn?

Verder zijn de meest recente MacBooks uitgerust met een mini-Displayport dus als je die hebt dan heeft het weinig zijn om een mini-DVI aan te schaffen :rolleyes:

mini-DVI
[smallimg]http://www.popelectronics.nl/images/D/mini-dvi-port-and-plug-01.jpg[/smallimg]
mini-Displayport
[smallimg]http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2008/12/081201-minidisplayport-01.jpg[/smallimg]

12" MacBook?

Welk model mag dat zijn?

Verder zijn de meest recente MacBooks uitgerust met een mini-Displayport dus als je die hebt dan heeft het weinig zijn om een mini-DVI aan te schaffen :rolleyes:

mini-DVI
[plaatje]
mini-Displayport
[plaatje]

Ik ga* de volgende keer eens wat beter opletten. Wat dat betreft lopen ze hier nog best achter (Hier lopen ze nog rond met die Mini-DVI). Denk dat TS de 13" Macbook bedoelt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan