kabel-verbinding weg na virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Confictius

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 okt 2002
Heb je de virus er al af?Anders scan eens in veilige modus of probeer eens een systeemherstel naar een datum toen alles nog goed was.

als de virus scanner niks heeft ontdekt hoe weet je dan dat je virussen hebt?

ik zie dat je ook zegt dat er een dailer in zit. in dit geval zou ik zeggen, doe een virus scan, maak gebruik van een aantal online virus scans van andere virus scan bedrijven, download hitmanpro te vinden op www.hitmanpro.nl en als na al dit scannen je nog steeds problemen hebt instaleer de spftware van je provider dan eens opnieuw, lukt het dan nog niet dan kan je eens aan een herinstalatie gaan denken

De meldingem die ik tijdens de install kreeg berichtten over 2 trojans en een dialer. Healen, deleten danwel de files verplaatsen naar de virusvault waren alle drie niet mogelijk. Scannen met AVG7 in veilige alswel normale modus leverde naderhand niets op. Lijkt me dat de 4ussen inmiddels weg zijn, blijft het probleem van de internetverbinding.

Overigens meld ik dit vanaf een andere pc aan mijn kabelmodem.

By the way; online scannen wordt een probleem wanneer mijn verbinding weg is en blijft. Toch bedankt voor de tip. ;)

Zo zout heb ik het nog nooit gegeten! JOZO IS THE MAN/WOMAN!! (Met andere woorden; probleem opgelost)

:thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan