kabel voor aansluiten IDE harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

schiedam1972

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2006
Hallo,

Momenteel heb ik 3 x 250GB Samsung SP2504C aangesloten op mijn Asus P5B deluxe mobo. Nu heb ik nog een data staan op een WD 40GB IDE harde schijf van mijn oude pc. Nu zie ik dat de aansluiting voor die harde schijf verschilt tov van andere harde schijven.

Bestaat er een kabel zodat ik toch de data van die harde schijf kan kopieren naar 1 van mijn andere harde schijven?? Zoja, welke kabel is dat?

Alvast bedankt.

Mvg, Marco

Hang hem even i.p.v. een cd/dvd staton aan die Jmicron controller, en haal eraf wat je wilt hebben.

???

Kan je svp uitleggen hoe precies? ik heb zojuist mijn harde schijf aangesloten ipv de cd/dvd speler, maar mijn pc vind de harde schijf niet. Overigens staan mijn harde schijven niet raid geconfigureerd, maar ik weet niet of dat belangrijk is. heb je nog andere mogelijkheden. ik heb nog het jmicron bestand van mijn mobo cd-rom geinstalleerd, maar dan krijg ik een raid-tool. die werkt overigens nu niet.

Je zou een USB2.0 naar IDE/S-ATA adapter voor alle IDE/S-ATA devices aan kunnen schaffen deze sluit je gewoon aan op een usb 2.0 en op de adapter kunnen IDE en SATA schijven aan gesloten worden.
Kun b.v. op deze site bestellen HIER.

DEZE is voordeliger.:-)

Laatst bewerkt:
Nog een optie: een externe HDD behuizing lenen/kopen, daar de 40 GB in stoppen en via USB poort aansluiten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan