Kabel voor JBL s700 rechteroor doet het niet met verlengkabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

killer4all2

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2009
Hoi,

Ik heb een JBL s700 koptelefoon met een 2.5mm aansluiting op de koptelefoon. Bij de koptelefoon heb ik een 1.5m kabel gekregen van 2.5mm naar 3.5mm die je in je mobiel of computer kunt stoppen. Nu is mijn probleem dat 1.5meter te kort is om mijn koptelefoon met mijn computer te gebruiken. Nu heb ik verschillende verlengsnoeren geprobeerd (3.5mm male naar 3.5mm female) waar ik dan de 1.5m kabel op aansluit, maar als ik dat doe doet mijn rechteroor van mijn koptelefoon het niet.

Weet iemand waar dit aan kan liggen en of ik misschien een ander soort kabel moet kopen (heb de support van JBL geprobeerd maar die wil mij niet helpen). Heb geprobeerd een lange 2.5mm naar 3.5mm kabel te vinden in Nederland die in mijn headset past, maar helaas zonder succes.

Alvast bedankt :)

JBL-HiFi-Kopfh%C3%B6rer-Synchros-S700-Kopfh%C3%B6rer-Schwarz

hqdefault.jpg

Het probleem is waarschijnlijk dat de kabel die je er bij hebt trrs is (incl. microfoon aansluiting).
De verlengkabel die je hebt is waarschijnlijk trs.
Als je de 1,5 mtr kabel op de computer aansluit doet hij het wel goed?
Zo ja, maak eens een duidelijke foto van de connector welke in de computer gaat van die 1,5 mtr kabel.

De kabel bevat inderdaad een microfoon (de 1.5m kabel) Moet mijn verlengkabel dan ook een microfoon aansluiting bevatten? Zou ik ook een kabel kunnen kopen zonder microfoon, werkt dat?

870024118_1.JPG

Laatst bewerkt:
Ja een kabel met 2,5mm naar 3,5mm jack TRS (stereo) zou moeten werken.
Dus pluggen gelijk aan de mini plug aan huidige kabel en dus zonder extra ring zoals op de haakse plug op de huidige kabel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan