Kabel voor vast internet en een Modem als noodvoorziening ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rubie-The-Sysop

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2003
Hallo,

Situatie, We hebben een router van het merk Sweex. Kabelinternet via chello. Op het netwerk staan 3 clienten en 1 soort server. Die server wordt gebruikt om me chatbox 24 uur per dag open te houden, en er zit een modem in die we als andwoordapparaat gebruiken.

Maar nu komt mijn vraag.

Is het mogenlijk dat als chello weer een storing heeft dat we dan op de client op internet kunnen via de modem die op de zogenaamde server is aangesloten.

Laatst bewerkt:
Ja,dat kan.
Kijk op de site van je provider naar de instellingen om in te bellen per modem.

Geplaatst door LEONEHONDA
Ja,dat kan.
Kijk op de site van je provider naar de instellingen om in te bellen per modem.

Ik heb nog geen abloment afgesloten ofzo. Ik wil alleen weten of het mogenlijk is dat je kan kiezen of je met de modem of met Kabel gaat internetten. En hoe je dat kan instellen

Ja,dat kan dus.
Hoe je dat instelt,kan je dus op de homepage van elke provider die je neemt/hebt/wilt bekijken.

Geplaatst door LEONEHONDA
Ja,dat kan dus.
Hoe je dat instelt,kan je dus op de homepage van elke provider die je neemt/hebt/wilt bekijken.

Over het netwerk bedoel ik he. Ik weet zelf ook wel hoe je op een computer met een modem kan internetten. Maar ik weet niet. Als de modem is geinstaleerd op de server, hoe ik er dan mee op de cleint kan internetten. En ik denk dat dat niet op de site van de provider staat.

Als je onverhoopt via een modem moet internetten zul je dan moeten gaan internetdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan