Kabel

• Onderwerp starter Onderwerp starter vibe
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

vibe

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 jul 2009
Hallo
Is het mogelijk om de printer kabel van een Canon S400 printer op een Canon BJC7000 printer te gebruiken?

Hangt af van het type kabel en de kabel-ingang op de printer. Als die bij beide printers het zelfde is dan zie ik geen probleem.

Als ze allebei dezelfde aansluiting hebben wel:

USB:
kabel_printer_USB.jpg

Serieel:
ex_HQCC-102.JPG

Als er USB op zit raad ik je die aansluiting te kiezen omdat serieel veel meer gezeur geeft met drivers en instellingen. Al moet je bij usb wel drivers installeren, maar die kan je gewoon van de canon site halen,

Met vriendelijke groeten,

Jobbes

Ok, kabel aangesloten en de printer aangezet en het lukte zowaar om twee velletjes te printen.
Maar daarna was de pret voorbij want het oranje resume lampje ging branden wat duid op een error.
Wanneer ik op de resume toets druk hoor ik de ene keer 2 piepjes en de andere keer 5 piepjes.
2 piepjes zou moeten duiden op een verkeerde invoer van het papier en 5 piepjes zou duiden op een printkop fout.
Nu kwam ik tot de ondekking dat de kleuren cartridge zo goed als leeg was, zou dat een reden kunnen zijn dat er niet meer geprint kan worden.
Er zit pas wel een nieuwe cartridge in voor zwarte inkt.

de kables zijn gewoon uitwisselbaar geen probleem. Wat de foutmelding betreft je moet alle cartridges plaatsen in een canon wil deze werken dus het kan goed dat dit de storing veroorzaakt

De cartridges zaten er wel allemaal in behalve dan dat de kleuren inkt op was.
Wel raar dan de printer het dan niet gewoon doet in zwarte letters.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan