kabelaansluiting

Status
Niet open voor verdere reacties.

eduard p

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2003
Goede avond lijst;ikzoek een oplossing voor het volgende probleem:het gebeurt weleens dat ik'smorgens de pc opstart en dan geen verbinding kan krijgen met 't net.
Het modem is echter wel in bedrijf en ontvangt een goed signaal.
Wanner ik dan de pc loskoppel en meeneem naar beneden ,waar 't modem staat ,en daar weer aansluit met een ander kabeltje is alles weer in orde en kan ik de pc weer mee naar boven nemen en aansluiten waarna alles weer correct werkt.
Ik heb al een losse aardleiding aangesloten op de computer,daar op de plaats waar de pc staat , geen voeding met randaarde voorhanden is .
Ik hoop dat iemand mij kan helpen ,want ik word een beetje moe van dat heen en weer gesjouw.
Bijvoorbaat dank en de groeten Eddy

Is de kabel die je boven gebruikt wel goed?
Geen los kontact of iets dergelijks.

ja, dat heb ik mezelf ook al meerdere keren afgevraagt maar ik heb 'm doorgemeten en alles is goed en wat ook vreemd is ,soms heb ik er weken geen last van en zo twee keer in de week,ik word er een beetje verdrietig van ,want toen we nog een adsl aansluiting hadden waren er eigenlijk nooit problemen .

Zou eens een paar andere utp stekkers aan de kabel zetten want daar wil zich nog al eens een probleem voordoen van slechte kontacten of draad die er niet zo fijn in zit.

ook dat heb ik al verschillende keren gedaan ,heb er zelfs een nieuwe tang voor aangeschaft.

Geeft die nog een fout code als je inlogd, en wat voor merk en type modem gebruik je?

jawel;hij zegt dan altijd :miniwanpoort verbroken en het type en merk zijn : SB4200E surfboard Cablemodem van Motorola
de groeten Eddy

heb ik gedaan , ik hoop dat 't euvel nu verholpen is ,anders doe ik optie twee .
Bedankt tot zover ,de groeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan