Kabelinternet draadloos ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulmuisje

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2002
Berichten
645
Beste computerhelpers,

Kan je met kabelinternet draadloos internetten en zo ja hoe. Kan je met meerdere PC's tegelijk inloggen en kan je ook op een ander adres inloggen of wordt er in de centrale iets omgezet zodat je op een bepaald adres via de kabel kan internetten. Moet er dan buiten in de grond iets worden gewijzigd of moet je in je huis een andere kabel leggen.

Groetjes
 
Ja, je kunt draadloos internetten met behulp van een Wireless router. Met behulp van de router kun je ook met meerdere PC's gebruik maken van 1 verbinding. Hoe het met inloggen via een ander adres zit kunnen andere helpmij-ers je ongetwijfeld beter uitleggen als mij.....(m.a.w. geen verstand van!! ;-))

MVG.

Armand
 
Op een ander adres inloggen gaat niet, tenzij daar ook kabelinternet is (volgens mij wordt er wel gekeken of de inlogggevens kloppen met adres waar wordt ingelogd, niet helemaal adres nauwkeurig maar op gateway niveau).
Je laatste vraag snap ik niet helemaal (in de grond aanpassen of andere kabel in huis), misschien kun je uitleggen wat de bedoeling is.
 
Met andere woorden, wat wordt er gedaan zodat je in het ene huis wel kan kabelinternetten en in het andere niet.

Groetjes
 
In het schakelkastje (buiten op straat) wordt een schakelaar overgehaald. Die schakelaar bepaald of je wel niet kunt internetten via de kabel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan