kabelrouter sitecom dc-200

Status
Niet open voor verdere reacties.

abaauw

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2001
Berichten
76
Ik heb een netwerk aangesloten op 3 computers alle windows xp pr. Ook hebben ze alle drie verbindig met het internet. Ik heb kabel (chello) en dit gaat van de modem naar de lan-switch die ze weer verdeeld naar de pc's. Nu wil ik een netwerkprinter aansluiten. Hiervoor heb ik een sitecom router gekocht 1 poorts die ik dan na de modem met de switch verbind. Maar wat ik ook doe ik krijg die router niet aan de praat Je moet een soort instellings-menu krijgen maar alle mogelijkheden uitgeprobeerd maar helemaal niks. Het is een Sitecom xdsl/cable router dc-200. Wie heeft hier ervaring mee wie kan mij advies geven?
 
Als je nu eens de lan switch uit die router haalt en daar de kabel van een pc insteekt...dan ga je via de browser naar het configuratie scherm van je router door, http://192.168.0.1(check dit in de handleiding) in te typen. Vul dan de gegevens in zoals in de handleiding staat (quick setup) van je router.
Als dat gelukt is sluit dan de Lanswitch aan en je pc's.
 
Laatst bewerkt:
Router Sitecom dc-200

Nee helaas hij doet ook helemaal niets. Maar in ieder geval bedankt voor je moeite.

Groet George
 
Je moet eventueel het macadress handmatig invoeren en de pc die je aansluit instellen op automatisch een IP verkrijgen en DNS instelling ook op automatisch zetten. Als je de quick setup volgt van de Router (www.sitecom.nl) zou het moeten lukken. Anders eerst de router resetten en opnieuw proberen.
 
Hoi,

Even ter aanvulling,

Sitecom heeft een gebruikersforum waar je je probleem bespreekbaar kunt maken.
Je kunt Sitecom ook even een mailtje sturen met je vraag, meestal krijg je direct antwoord.


Grtzzz.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan