kabels van Cooler Masters

Status
Niet open voor verdere reacties.

wildcatnl

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2008
Heey,
Ik heb laatst een voeding gekocht bij Electronica Gigant. Deze kwam al naar een paar dagen thuis, maar er zaten geen kabels bij voor de harde schijf en dvd.. :confused: Ik heb al een paar keer proberen te bellen en heb al een email gestuurd maar ik krijg geen antwoord meer. :mad: Toen ik op alternate.nl keek kwam ik dit tegen. Nu vroeg ik me af welke kabels ik nou moest hebben voor mijn harde schijf en dvd. Het gaat om een Cooler Master Real Power van 520W. Er zitten 2 6 pins stekkers achterin en 6 5pins stekkers. Hier zie je dat een beetje: http://www.shopbot.com.au/i/2007/10/292322115_small.jpg Welke is voor mijn voeding en kan ik er eventueel eentje bij alternate kopen? Of misschien heeft een van jullie hier ook wel problemen gehad met deze winkel en heeft misschien nog tips ofzo? :D In ieder geval bedankt alvast :thumb:

Hoi,

Daar wordt je ook niet vrolijk van , je mag er toch vanuit gaan dat die kabels er standaard bij zitten.Bij alternate kan je kijken welke er standaard bij zitten .Ik weet allleen niet of je sata of ide apparaten aaansluitingen nodig hebt zal je even moeten aangeven.
de ide is in ieder geval deze 6 x 5,25 inch en de sata staat er ook bij ik zou alternate even bellen . En niet zo gauw meer daar bestellen waar je het nu gedaan hebt, je kan geen telefonisch contact opnemen staat er op de site.

Modag

Laatst bewerkt:
bedankt voor de snelle reactie,
Ik heb SATA aansluitingen deze kabels, zaten in mijn oude voeding; http://sierra-cables.com/SATA/Images/SATA-Power-Cable-1.jpg
Maar die passen nu niet meer :p. Ik had al wat rond gevraagd en de kabels horen er inderdaad gewoon bij te zitten. Maar in de Real Power zitten 5pins en 6pins aansluitingen, op welke kan ik SATA aanlsluiten?
- Wildcat :)

Niet zelf gaan lopen knoeien, die kabels horen erbij.
Nogmaals de Elektronica Gigant mailen/bellen met de mededeling erbij dat je het anders bij Coolermaster NL gaat neerleggen (dat vinden ze meestal niet leuk)

Ja, die handleiding zat er wel bij xD. Maar even een emailtje sturen is misschien wel een goed idee, dat ga ik nu doen laat ik binnenkort wel horen of ze reageren of niet. Bedankt voor de tips in ieder geval!

Ik heb toevallig ook pas de CoolerMaster M520 (modulair) gekocht en echt alle benodigde kabels en meer dan dat zitten er gewoon bij hoor!

Ik heb toevallig ook pas de CoolerMaster M520 (modulair) gekocht en echt alle benodigde kabels en meer dan dat zitten er gewoon bij hoor!
Ik weet het, staat ook op google en alles maar bij mij zaten ze er niet bij ^^

Ik had alleen de voeding zelf met de aansluiting voor het moederbord enzo, de kabels die dus aan de voeding zitten, en de voedingskabel voor de rest niks dus al kabels die links liggen had ik niet, maar ik heb ze vandaag thuis gestuurd gekregen na de tip van maestro12. Ze hadden mijn eerste email niet gelezen kreeg ik terug gestuurd. Maar in iedergeval bedankt allemaal voor het helpen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan