kabelverbinding internet vanuit een camping

• Onderwerp starter Onderwerp starter Schul
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Schul

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2006
Tijdens mijn vakantie zit ik op een camping in Frankrijk waar een kabelinternet verbinding is.
Indien mogelijk kan ik met mijn laptop (W7) wel draadloos verbinding maken. maar niet met een kabelverbinding vanaf de camping.
Hoe kan ik mijn laptop zo instellen dat ik draadloos en met de kabel internet verbinding kan maken.
Op de camping was niet nodig een passwoord od intevoeren. Andere campinggasten waren wel in staat verbinding te maken?
gr.Jan

je wil dus kunnen internetten op de camping

ik denk dat dat al snel alleen draadloos word of je zou een lan kabel aansluiting moeten hebben op je camping plek

het zou wel gewoon moeten werken internet zolang je met draadloos de goeie code invult plus beveiligingstype

of als je het met lan doet dan heb je geen code nodig

aangezien je zegt dat er geen wachtwoord op het draadloze internet zit van de camping

is mijn vraag of je de internet verbinding wel ziet ?

en hoe probeer je verbinding te maken bekabeld of draadloos ?

je wil dus kunnen internetten op de camping
ik denk dat dat al snel alleen draadloos word of je zou een lan kabel aansluiting moeten hebben op je camping plek
het zou wel gewoon moeten werken internet zolang je met draadloos de goeie code invult plus beveiligingstype
of als je het met lan doet dan heb je geen code nodig
aangezien je zegt dat er geen wachtwoord op het draadloze internet zit van de camping
is mijn vraag of je de internet verbinding wel ziet ?
en hoe probeer je verbinding te maken bekabeld of draadloos ?

Ja ik wil internetten op de camping waar alleen een LAN kabelaansluiting is. Draadloos is daar niet mogelijk. Met de LAN kabel behoef geen code worden ingevoerd. Moet direct met de browser IE op internet kunnen komen. Mij lukt het niet, met recente W7 enterprice), sommige andere camping gasten lukt het wel, andere weer niet. Lijkt mij een instelling.
Wat is het probleem? Ik en andere kunnen het niet vinden.

Is er iemand die hier een antwoord op heeft,
Sommige camping hebben alleen en kabelaansluiting en dan kan je niet het internet op.
Lijkt mij dat het een instelling is maar waar zit die ik heb van alles al geprobeerd.

Ondanks er geen reactie was op mijn vrag heb ik toch een oplossing gevonden

In apparatenbeheer zit een item LAN, hier ontbrak de driver, deze heb ik van internet gedownload en geinstalleerd. Nu werkt ook de internetaansluiting met een kabelverbinding.

Mooi, misschien hebben andere er ook nog wat aan.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan