Hallo allemaal,
Ik heb op het werk een kalender gemaakt.
Nu weet ik wel dat je maar 1x in het jaar zo'n ding hoeft te maken, maar nou vroeg ik me af of het niet wat makkelijker kan.
Heb al wat dingetjes geprobeerd, maar wil niet echt lukken.
Hebben jullie misschien ideeën?
Het mooiste zou zijn dat vba/excel kan refereren aan cel M1 deze heb ik zo ingericht dat ik daar (in dit geval 1-1-2015) de 1e datum in toets en alleen het jaartal laat zien.
Eigenlijk zou dat de trigger moeten worden om de kalender opnieuw in te laten vullen. Mijn VBA skills zijn niet goed dus heb ik ook niets meer in de macro's staan, omdat ik even niet meer weet hoe ik dit
zou moeten doen.
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen!
Alvast bedankt voor het meedenken.
Bekijk bijlage Standaard kalenders test macro's.xlsm
Ik heb op het werk een kalender gemaakt.
Nu weet ik wel dat je maar 1x in het jaar zo'n ding hoeft te maken, maar nou vroeg ik me af of het niet wat makkelijker kan.
Heb al wat dingetjes geprobeerd, maar wil niet echt lukken.
Hebben jullie misschien ideeën?
Het mooiste zou zijn dat vba/excel kan refereren aan cel M1 deze heb ik zo ingericht dat ik daar (in dit geval 1-1-2015) de 1e datum in toets en alleen het jaartal laat zien.
Eigenlijk zou dat de trigger moeten worden om de kalender opnieuw in te laten vullen. Mijn VBA skills zijn niet goed dus heb ik ook niets meer in de macro's staan, omdat ik even niet meer weet hoe ik dit
zou moeten doen.
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen!
Alvast bedankt voor het meedenken.
Bekijk bijlage Standaard kalenders test macro's.xlsm