Kalender control sluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjoef

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2009
Hallo, ik heb al de nodige kalender control vragen en oplossingen gezien maar deze niet. Ik zoek een manier om het calender control na het kiezen van een datum te sluiten of onzichtbaar te maken. Wat ik nu doe is via een button het control zichtbaar maken en de gekozen datum in een veld plaatsen. Na het kiezen van de datum wil ik het control dus sluiten. Heeft iemand enig idee?

Sjoef

@ octafish- de kalender.zip had ik al gevonden maar wilde kijken of er nog iets anders bestond. Jou bestand geeft de foutmelding op de MS object lib 12. Aangezien de aloude fout in dit verwijzingsscherm dat het path er niet helemaal opstaat kan ik niet zien welke .DLL hij wil hebben. Kun je me nog even helpen aan de benodigde DLL?

Sjoef

Waarschijnlijk is dat het probleem met de Microsof Office 12.0 Object Library.
Hier een versie waar dat onderdeel is uitgehaald, en die verder ook wat is opgeschoond. Kortom: hier werkt alleen de kalender...

Laatst bewerkt:
Hier een versie waar dat onderdeel is uitgehaald, en die verder ook wat is opgeschoond. Kortom: hier werkt alleen de kalender...

@Michel,

Volgens mij heb je in de bijlage vergist met een andere topic. Ik kan geen kalender meer ontdekken.

Topic was goed; bestand was verkeerd....
Dit is de juiste!

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan