kalender gadget probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0119

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2012
Hoi,

De kalender gadget op mijn pc doet raar. De ene keer doet hij het wel, de andere keer geeft hij enkel een oranje vlak weer.

Als voorbeeld neem ik gister, toen dee hij het wel, maar vandaag doet hij het weer niet!

Dus de ene dag doet hij het wel, dan een paar dagen niet, dan weer een paar dagen wel en zo gaat dat steeds door.

Wat kan het probleem zijn? Is het een hardware- of softwarematig probleem?

Groeten, xp2

Weet niemand een oplossing of zoiets? Ik heb echt hulp nodig...

Groeten, xp2

Dit probleem komt mij bekend voor! Ik heb het zelf ook eens gehad... De oplossing is simpel: open het configuratiescherm en typ in de zoekbalk gadgets in. Klik onder het kopje bureabladgadgets de optie gadgets die met Windows worden geïnstalleerd, herstellen. LET OP!!! Alle gadgets die niet bij Windows horen (bijvoorbeeld van uw antivirussoftware) moeten opnieuw worden geïnstalleerd!!!

Ik hoop dat met deze oplossing uw probleem is opgelost!

Oke.. ik heb Norton Internet Security en Windows Media Center gadgets ook. Hoe kan ik die Norton gadget herinstalleren?
Ik weet verder wel wat je bedoelt hoor..

Groet xp2

er staat hier: "Er zijn geen Windows- of administratorgadgets om terug te zetten." Wat moet ik doen?

Laatst bewerkt door een moderator:
nu doet de gadget het weer wel, zonder enige actie uit te voeren... Heel vreemd is dit....

nee, de gadget doet het weer. Ik stuur wel een screenshot als de gadget weer een oranje vlak is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan