• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Kalender in cel

Status
Niet open voor verdere reacties.

wieter

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jun 2009
Prettig kerstfeest aan allen,

Ik zou in de cellen (F10 : F21) de Calendar1 willen laten verschijnen.
Code:
If Target.Cells.Count <>6 Then Exit Sub
Deze regel krijg ik niet juist werkend.
Is er iemand die op kerstdag me toch wil helpen?
mgv Wieter

Sorry, ik had het verkeerde bestandje meegestuurd
Hierbij het juiste bestand

Beste wieter ;)

Heb bestandje wat opgeschoond, zodat je geen hulpkolommen moet gebruiken zoals M,N en O.
Ook de Voorwaardelijke Opmaak is aangepast.

Groetjes Danny. :thumb:

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Ik heb de topic goed in de war gestuurd door in de eerste posting een verkeerd bestand mee te sturen.
In mijn probeer-bestandje ( eerste posting) krijg ik het boeltje wel werkend naar mijn zin.
Wanneer ik dit nu toepas in het bestand van de tweede posting (naar keuring) krijg ik met dezelfde code een fout.

Bedankt Roncancio voor de reactie, sorry voor het foute bestandje in de eerste posting

@Danny dit is aan totaal andere aanpak via een userform
Ik zou echter willen dat op de kalender de gewenste datum kan aangeklikt worden en dat deze dan in F10:F21 komt te staan

Eigenlijk zou ik willen dat wat in bestand (kalender in cel) toegepast wordt, in bestand (naar keuring) werkend wordt

groeten Wieter

Prachtig Danny, precies zoals het moet
Bedankt voor de hulp, nog een prettige kerst
Groeten Wieter

Kijk eens of dit werkt zoals je wenst?
Bij het posten nét de reactie van Danny en wieter gemist.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
@ Danny, ik ontdek nu dat je de voorwaardelijke opmaak ook veranderd hebt, waarvoor mijn dank.

@ Wher, ik krijg nu zelfs 2 oplossingen aangeboden, (zal zeker zijn omdat het kerst is)
Bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan