• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Kalender met rare "beveiling"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Feldon

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2006
Ik heb ergens op het internet een kalender gevonden.
Ik vind dat een mooi werk maar ik vraag mij af hoe iemand “de rest van de cellen en rijen”, waar geen gegevens in staan, heeft kunnen “beveiligen”.
De cellen dus vanaf “62” en de rijen vanaf “V”
Ik zie alles in het grijs en weet niet hoe ik dat kan veranderen.
Welke “optie” is hier voor gebruikt ?

Kan iemand mij een hint geven ?

Bijlagen

Als je bij extra de beveiliging afzet dan kan je terug kolommen en rijen invoegen.

Beste Feldon,

De maker van dit bestand heeft alle rijen beneden 62 en alle kolommen naast V gewoon verborgen. Op de werkbladbeveiliging zit geen wachtwoord, dus die is er af te halen als je de formules wilt bekijken.

Groeten,

Richard

richard1970 zei:
Beste Feldon,

De maker van dit bestand heeft alle rijen beneden 62 en alle kolommen naast V gewoon verborgen. Op de werkbladbeveiliging zit geen wachtwoord, dus die is er af te halen als je de formules wilt bekijken.

Groeten,

Richard
Inderdaad, ik heb de werkbladbeveiliging kunnen afzetten.
Maar daar ging mijn vraag niet over.

Je zei dat de maker de rest van het blad heeft verborgen.
De vraag is: kan ik dat ongedaan maken ?
Zo ja hoe ?

Klik in het vakje boven rij 1 en dus naast de A van kolom A. Het hele werkblad wordt nu geselecteerd. Ga naar Opmaak > Kolom > Zichtbaar maken en alle verborgen kolommen komen tevoorschijn.

CorVerm zei:
Klik in het vakje boven rij 1 en dus naast de A van kolom A. Het hele werkblad wordt nu geselecteerd. Ga naar Opmaak > Kolom > Zichtbaar maken en alle verborgen kolommen komen tevoorschijn.
Dat heb ik al geprobeerd.
En het “hele werkblad” wordt nu geselecteerd maar alleen tot en met cel 61.

Feldon,
Klopt. Je moet dan ook via dezelfde weg de rijen zichtbaar maken want ook die zijn verborgen.

CorVerm zei:
Feldon,
Klopt. Je moet dan ook via dezelfde weg de rijen zichtbaar maken want ook die zijn verborgen.
Sorry :D en bedankt voor je hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan