Kalender op website

Status
Niet open voor verdere reacties.

Khalid23

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2015
Hi,

Kan iemand mij helpen.
Onze verenging heeft een Webnode website. Deze willen we uitbreiden met een pagina waar de onlinecursussen komen.
Wij willen een kalender toevoegen op de website. Men kan dan zien per datum welke cursus wordt gegeven.
Ik heb al geprobeerd met googlekalender en outlook maar helaas geen gewenst resultaat.
Om een beeld te krijgen wat we precies willen heb ik een website gevonden (als voorbeeld). https://www.vrijeacademie.nl/agenda/

Op deze website kun je filteren op datum, categorie enz….
Dus we willen graag een kalender op de website, men moet kunnen filteren op datum en verschillende categorieën (docent, etc…)

Heeft iemand miss een idee hoe we dit beter kunnen doen.

Alvast bedankt

deze heb ik al gezien. maar het is alleen kalender zonder filters.

Met WebNode ben je blijkbaar behoorlijk beperkt, omdat het zo'n basic klik-en-sleep site is.
Als je meer controle wilt hebben zul je echt zelf een eigen site moeten bouwen i.p.v. zo'n website-builder.

Met Wordpress en een gevonden Calender-addon kan je vast wel bereiken wat je wilt.

De website van je voorbeeld gebruikt geen site-builder zoals jij, dus die kan veel meer.
De website gebruikt volgens deze https://www.wpthemedetector.com/ ook geen Wordpress.

Maar Aar heeft gelijk, met een site-builder kan je weinig tot niets. Beter is om een website te maken in Wordpress of zelf maken. Maar dat laatste is niet zo eenvoudig als het lijkt. Wordpress daar en tegen is wat makkelijker.

met een site-builder kan je weinig tot niets
Zolang je een site-builder ziet als een "standaard visitekaartje" werkt het prima voor de gebruiker.
Specifieke functionaliteit kan alleen door de maker van de website builder of (in dit geval) door de maker van de kalender worden gebouwd.
Bij een dergelijke vraag is het antwoord van de maker meestal: doen we niet -of- doen we tegen flinke betaling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan