Kalender oproepen vanuit formulier (sjabloon) in Word

Status
Niet open voor verdere reacties.

snijnie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 nov 2009
Berichten
2
Ik heb een invulformulier gemaakt voor het vullen van een sjabloon in Word. Op dit invulformulier moet 3x een datum worden ingevuld. In eerste instantie had ik een formulier met daarop 3 kalenders waarop de juiste datum kon worden geselecteerd. Dit vond ik erg rommelig dus heb ik een textbox gemaakt, waarin bij het opstarten van het formulier de datum van vandaag in wordt gezet. Ook heb ik een Commandbutton geplaatst op het formulier, achter deze textbox. Graag zou ik willen dat wanneer de datum van vandaag niet de goede datum is die moet worden ingevuld, je een nieuwe datum kunt kiezen in een kalender die wordt opgestart wanneer je op de Commandbutton drukt. Volgens mij moet dit wiel al een keer uitgevonden zijn.

Ik hoop dat er iemand is die mij hiermee kan helpen, dan wel weet waar ik dit uitgevonden wiel zou kunnen vinden. ;)
Alvast heel erg bedankt!!
 
Oh dat is nogal wat. Wil je een nieuwe kalender downloaden of is het een bestaande kalender, welke word versie heb je. Er zijn tientallen kalenders en ze werken vaak verschillend.
 
In VBA bestaat er toch zoiets als een kalenderbesturingselement dus moet je toch niets opnieuw uitvinden. Ga naar Extra >> Extra besturingselementen en vink daar Kalenderbesturingselement xx.x aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan