• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

kalenderbesturingselement

Status
Niet open voor verdere reacties.

potvis

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2010
Hallo

Ik had al eerder een vraag gesteld die perfect is beantwoord, maar nu zit ik met een volgend probleem
Ik heb in mijn werkblad (Office 2007) een kalenderbesturingselement (12.0) geplaatst
Deze heb ik gelinkt aan een cel waar een datum in staat
Dit werkt perfect
Alleen , als ik de knop "ontwerpmodus"uitschakel, krijg ik een dubbel kalenderbesturingselement te zien
De huidige wordt iets groter, en er wordt een kleinere overheen geplaatst

Dit is een rommelig gezicht, en ik weet zeker dat er iets aan te doen moet zijn, maar ja.......
Hierbij komt mijn geringe ervaring weer om de hoek

Alvast bedankt voor het antwoord

Ed

Ed,

Een linkje naar die eerder gestelde vraag, of de verkregen code, zou wel handig zijn.

En dan: de Ontwerpmodus hoeft toch niet aan te staan om je kalender tevoorschijn te toveren?

Ad

Je hebt helemaal gelijk voor wat betreft dat ik een link van de vorige vraag erbij had moeten doen.
Maar..... die vorige vraag ging over heel iets anders
Het enige wat ik wilde aanhalen is dat die vraag geheel naar tevredenheid was opgelost door dit forum

En wat het vraagstuk van de kalender betreft..
Ik snap er zelf niets meer van
Ik opende net het bestand, en "hij"deed gewoon wat hij moest doen.
(de orginele grootte behouden en op zijn plek blijven staan:D

Opgelost zou je denken....Maar niets is minder waar

Ik ga nu toch even een aantal vragen stellen met betrekking tot dit werkblad
(ik heb hem bijgevoegd via een link)

Het is zo dat ik dit werkblad aan iedereen geef die bij ons werkzaam is, want de uren die wij hebben gemaakt die moeten wij op de maandag van de opvolgende week inleveren.
Omdat wij werkzaam zijn in het buitenland, is het via de post versturen van onze urenlijsten een probleem, want die hebben ze nooit op tijd binnen

Ik ben tot nu toe al redelijk tevreden over de werking van deze urenlijst, maar er mogen nog wat veranderingen in gemaakt worden,maar dat zal waarschijnlijk in VBA moeten worden gedaan, en daar weet ik nog minder van dan van Excel

Daarom de volgende vragen aan jullie:

1) ik wil een knop hebben die ervoor zorgt dat het werkblad automatisch wordt opgeslagen n de map "mijn documenten"met als bestandsnaam het weeknummer
2) Op het groene tabblad staat bij"totaal te betalen uren" "onwaar" dit wil ik weg hebben, maar de formule moet wel blijven werken:D

Wellicht een heel verhaal geworden, maar ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

De reden dat het werkblad is "beveiligd" , is dat de mensen die het formulier moeten invullen, alleen de velden moeten invullen die van toepassing zijn
Als ik de beveiliging weglaat weet ik zeker dat ik om de haverklap een mailtje krijg dat de berekeningen niet meer kloppen of dat deze het niet meer doen, omdat ze deze per ongeluk gewist hebben
Het blad is beveiligd zonder wachtwoord

Groeten

Ed

Hde plaats waar het bestand is te downloaden is:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan