Friend
Verenigingslid
- Lid geworden
- 31 jan 2009
Beste forummers,
Voor een groep moet ik een kamerindeling maken en uiteindelijk hier een rapport van maken.
In mijn database vermeld ik de keuze (aanvinkvakjes) : 1 pers, 2 pers, 3 pers
tevens eeen veld met wie ze op de kamer willen
alsmede een kamernummer (voorlopig)
Hoe krijg ik nu in een rapport de juiste personen naast elkaar op 1 regel die bv in kamer 1 ingedeeld zijn.
kmr
1 Jan de Snurker - Miep de Slaapster
etc
Wie kan mij op weg helpen hoe ik dit aanpak.
Uit eindelijk zou ik dit zo willen verwezelijken dat ik via de invoer op het formulier per deelnemer zijn record (apart tabblad) het totaal overzicht zou kunnen zien van alle deelnemers hun kamerindeling waardoor ik ze dan beter kan indelen omdat ik ook zie hoeveel kamers er al zijn gebruikt en wie nog geen kamergenoot heeft..
Friend
Voor een groep moet ik een kamerindeling maken en uiteindelijk hier een rapport van maken.
In mijn database vermeld ik de keuze (aanvinkvakjes) : 1 pers, 2 pers, 3 pers
tevens eeen veld met wie ze op de kamer willen
alsmede een kamernummer (voorlopig)
Hoe krijg ik nu in een rapport de juiste personen naast elkaar op 1 regel die bv in kamer 1 ingedeeld zijn.
kmr
1 Jan de Snurker - Miep de Slaapster
etc
Wie kan mij op weg helpen hoe ik dit aanpak.
Uit eindelijk zou ik dit zo willen verwezelijken dat ik via de invoer op het formulier per deelnemer zijn record (apart tabblad) het totaal overzicht zou kunnen zien van alle deelnemers hun kamerindeling waardoor ik ze dan beter kan indelen omdat ik ook zie hoeveel kamers er al zijn gebruikt en wie nog geen kamergenoot heeft..
Friend