kan 0 kb 'bestanden' in Recycler niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

raff

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2007
Berichten
9
Ik heb een voor mij zeer vreemd probleempje. Als ik rechtsklik op mijn prullenbak geeft het popupje aan dat er 2 bestanden niet verwijderd zijn. Echter als ik op verwijder klik gebeurt er niets. In mijn prullenbka is geen bestand te zien.

Zodra ik echter in de Recycler map kijk (externe harde schijf) dan staan er inderdaad twee bestanden in genaamd df91 en df92. beiden zijn 0 kb groot :rolleyes:

Ik heb geprobeert de ruimte van de prullenbak tot 0 te brengen, zodat 'er niets in past' maar waarschijnlijk omdat de bestanden sowieso 0 kb zijn, en het dus waarschijnlijk vermeldingen van wellicht eerder beschadigde bestanden zijn, verdwijnen ze niet.

ow.... en Chkdsk heb ik er ook overheen gegooit en levert geen resultaten op, evenals foutcontrole met automatisch repareren...

Hoe kan ik deze 'bestanden' verwijderen? :confused:
 
Laatst bewerkt:
Als je in de mapopties verborgen bestanden niet weergeven aanvinkt dan is dit weg.
 
Yep

Ja... dat bedoel ik. :) zoals ik al zei zijn de bestanden zelf niet te zien. alleen in de browser van Nero (die verborgen bestanden wel weergeeft) zijn ze zichtbaar. er staan dan vier bestanden in de map Recycler, namelijk

desktop.ini,
info2
df91
df92

nogmaals, de prullenbak geeft aan dat er twee bestanden aanwezig zijn. Maar als ik aanklik "Prullenbak Leegmaken" en daarna "Ja" op de vraag "weet u zeker dat u deze 2 items wilt verwijderen?" - blijven ze er gewoon in staan...
 
Laatst bewerkt:
Opgelost

Opgelost! :p

voor degenen die hier ooit komen neuzen met hetzelfde probleem:

De bestanden in de recycler van mijn F schijf waren beschadigd en onleesbaar.

via [start] --> [uitvoeren] de opdracht chkdsk F:\ /f gedaan (die laatste /f staat voor fix en had ik eerder over het hoofd gezien) - vervolgens werden alle beschadigde sectoren gerepareerd en kon ik netjes de prullenbak legen.

grtz!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan