Kan 1 bepaalde website niet berijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Annodompje

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2007
Goede dag,
Geen idee of het hier goed staat maar kon nergens echt een subforum vinden waar t bij past.

Ik was vandaag bezig met het aanpassen van mijn website toen plots de hele website stopte met laden voor mij. www.vivid-guild.com (78.46.81.70)
Op geen enkele pc/laptop op dit netwerk doet deze het, browers geven geen verschil. Op mijn telefoon echter, die op een mobiel netwerk zit laad hij wel gewoon, net als bij verschillende mensen die ik heb gevraagd of hij nog online was.

Andere internet pagina's laden zonder problemen.

Windows 7.
Sitecome 300N series router.
Heb van alles al geprobeerd, CCleaner gebruikt om alles te clearen.
MalwareBites gebruikt om te scannen naar malware.
Zowel de computer als de router meerdere malen opniew opgestart, los van elkaar en tegelijk.
Ik gebruik geen proxyservers oid.

Ik raak zonder ideeën over wat nu te doen.

Ik was ingelogd en was tegelijkertijd bezig op de ftp server. Nu heb ik een beetje gegoogled. Een mogelijkheid zou zijn dat ik hierdoor gebanned ben van de server aangezien ik de website van het zelfde adres meerdere malen op t zelfde moment bezocht? Kon hier echter geen duidelijke oplossing voor vinden. Of heeft iemand anders hier een idee?

Hulp is zeer gewaardeerd.

Mvg en alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
:confused: Als je explorer 8 hebt en site beveiligt is ...die kan je nie goed dan en/of zien... jouw site link doet zeer goed bij mij ....:thumb:
kijk FF Die hier ...link

Laatst bewerkt:
In geen enkele browser laad hij hier, heb ondertussen ook geprobeerd mijn laptop direct op het internet aan te sluiten (ipv over een draadloos netwerk). Maar dat heeft ook geen effect.. :)
Het fijt dat hij het zo op geen enkele manier doet, ongeacht apparaat doet mij het idee van malware enigszins uitsluiten.

Hij blijft hangen op wachten op:... tot ik een foutmelding krijg, hij laad helemaal niet, niet deels oid.

Kan de site wel volledig laden via www.hidemyass.com ¬¬

Laatst bewerkt:
:( Anders .... heb je zo ook geprobeerd ? ..:(
4e6dd034c72dc-DIE_%21.gif

Laatst bewerkt:
Geprobeerd maar helaas zonder succes. Internet explorer gaf eerder deze morgen trouwens een DNS fout aan, ipconfig /flushdns al geprobeerd maar ook geen succes. Die melding krijg ik nu echter niet meer, gewoon een simpele "De webpagina kan niet worden weergegeven" is nu t geval.

Laatst bewerkt:
:confused: Jej jej ... weet op dit moment niets te verzinnen, maar kom ik i.v.m. die probleem klik--> HIER ! :confused: tegen..

Laatst bewerkt:
Het is ook mogelijk dat een programma/virusscanner of firewall de verbinding naar de website blokkeert.
Om dit te controleren kunt u in de veilige modus met netwerkondersteuning starten via onderstaande stappen.

1.Herstart uw computer.

2.Tijdens het opstarten, nadat het scherm zwart is geweest, drukt u herhaaldelijk op de F8 knop. Hierdoor komt u in de Windows Geavanceerde Opties menu terecht.

3.Met behulp van de pijltjestoetsen kiest u voor de optie Veilige Modus met netwerkondersteuning en druk daarna op Enter.

4.Controleer nu nogmaals de website

Werkt de website nu wel dan weet u dat een programma dit veroorzaakt.

LET OP: In deze veilige modus is geen virusscanner actief, ga dus niet browsen maar gebruik deze modus om te troubleshooten.

Hey, allemaal heel erg bedankt voor de hulp, druk verder aan het googlen geweest en mijn eerste hint op google bleek waar te zijn.. Ik was van de host geblokkeerd, ben de registry ingedroken en heb mijn MAC adres verandert. Netwerkkaart even opnieuw opgestart en bingo. ^^ Kan er weer op.

Btw mocht deze vraag gegoogled worden:

Verander je Mac addres in je registry.

Open start en typ regedit en druk op enter.
ga naar: [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class{4D36E972-E325-11CE-BFC1-08002BE10318] (dit zijn je drivers)
zoek in de mappen 0000,0001 ect ect in de beschrijving naar je netwerk kaart
als je hem gevonden hebt zoek dan naar de reeks "NetworkAddress" en verander de waarde in een custom mac adres
Kan je de reeks niet vinden maak dan een nieuwe aan met de naam "NetwokAddress" en zet hier een waarde aan.

Ga naar apparaat beheer en schakel de netwerk kaart uit, en daarna weer in.

(vergeet niet een backup maken kan nooit kwaad!!)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan