Tijdenlang zonder problemen gebruikt, en sinds gisteren (na 2 weken computer niet gebruikt) kan ik adaware niet meer opstarten en of updaten.
Ook installatie van de nieuwe versie lukt niet, blijft bij het verwijderen van de oude bestanden direct hangen.
Zowel bij het opstarten van de oude als bij de poging de nieuwe te installeren krijg ik na een minuut of 3 a 4 de volgende melding:
System error1814 has occured.
Discription: Could not login to service.
Are you running the application as another user?
Application terminates.
Naast adaware gebruik ik,
Windows XPHome geupdated , Spybot SD geupdated,Avast AV geupdated, firewall staat aan.
Daarnaast is de pc in 1 keer heel traag geworden.
Iemand een idee wat er mis kan zijn?
PS heb ook geprobeerd de 2008 versie te verwijderen, wat ook niet lukt, blijft ook hangen zonder foutmelding.
Ook installatie van de nieuwe versie lukt niet, blijft bij het verwijderen van de oude bestanden direct hangen.
Zowel bij het opstarten van de oude als bij de poging de nieuwe te installeren krijg ik na een minuut of 3 a 4 de volgende melding:
System error1814 has occured.
Discription: Could not login to service.
Are you running the application as another user?
Application terminates.
Naast adaware gebruik ik,
Windows XPHome geupdated , Spybot SD geupdated,Avast AV geupdated, firewall staat aan.
Daarnaast is de pc in 1 keer heel traag geworden.
Iemand een idee wat er mis kan zijn?
PS heb ook geprobeerd de 2008 versie te verwijderen, wat ook niet lukt, blijft ook hangen zonder foutmelding.