Kan Adaware 2008 niet meer openen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hakar

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2004
Tijdenlang zonder problemen gebruikt, en sinds gisteren (na 2 weken computer niet gebruikt) kan ik adaware niet meer opstarten en of updaten.
Ook installatie van de nieuwe versie lukt niet, blijft bij het verwijderen van de oude bestanden direct hangen.
Zowel bij het opstarten van de oude als bij de poging de nieuwe te installeren krijg ik na een minuut of 3 a 4 de volgende melding:
System error1814 has occured.
Discription: Could not login to service.
Are you running the application as another user?
Application terminates.

Naast adaware gebruik ik,
Windows XPHome geupdated , Spybot SD geupdated,Avast AV geupdated, firewall staat aan.
Daarnaast is de pc in 1 keer heel traag geworden.

Iemand een idee wat er mis kan zijn?

PS heb ook geprobeerd de 2008 versie te verwijderen, wat ook niet lukt, blijft ook hangen zonder foutmelding.

Je zou het in veilige modus kunnen proberen. Druk op F8 tijdens het opstarten. Kies dan even voor Veilige modus, en probeer em dan nog is te de-installeeren.

Je zou het in veilige modus kunnen proberen. Druk op F8 tijdens het opstarten. Kies dan even voor Veilige modus, en probeer em dan nog is te de-installeeren.

Dit was ook niet mogelijk.
Na nog wat surfen en struinen op het web kwam ik de tip tegen om via msconfig in uitvoeren, en daarna onder het tabje sevices adaware weg te vinken en de pc opnieuw op te starten.
Dit hielp, en daarna kon ik de nieuwe versie van adaware wel installeren, nadat ik de oude via softwarecentrum had verwijderd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan