Kan Adobe premiere pro 2 tryout niet uninstallen

Status
Niet open voor verdere reacties.

PaZzIeJ

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2005
Ik zit hier met een probleempje.

Ik heb een tijdje geleden de Adobe Premiere Pro 2.0 tryout geinstalleerd, maar wil nu de full version installeren. Maar zodra ik de full wil installeren krijg ik een schermpje waar in staat dat ik eerst de tryout moet deinstalleren via mijn Add remove tool in configuratiescherm. Ik probeer dat, zodra hij dan op het punt staat te deinstalleren, krijg je 1 seconde het balkje in beeld en daarna: Setup was interrupted. En dan is hij nogsteeds niet gedeinstalleerd. Ik heb al het een en ander met RegCleaner geprobeerd, geen resultaat. Met Regedit ook niet...

Iemand nog een idee hoe ik dit probleem kan oplossen?

Alvast bedankt,

- Pazziej

Hoi,

Op deze pagina vind je hoe je een manuele deïnstallatie van Adobe Productions Studio doet. Daarin zit o.a. Premiere Pro. Je zou er dus de gegevens die je nodig hebt, kunnen uitvissen. Indien er iets niet duidelijk is, zeg je het maar.

James :)

Hoi,

Op deze pagina vind je hoe je een manuele deïnstallatie van Adobe Productions Studio doet. Daarin zit o.a. Premiere Pro. Je zou er dus de gegevens die je nodig hebt, kunnen uitvissen. Indien er iets niet duidelijk is, zeg je het maar.

James :)
Bedankt :) dat werkt!

Hier kan dus een slotje op (ofzo..)

Hoeft niet, dat is enkel in geval van overmacht. :p
Wat je wel mag doen is rechtsonder even op "vraag is opgelost" klikken. :)

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb de bestanden verwijderd waar "Premierre" in voor komt, maar hoe weet ik welke registry entries ik kan en mag verwijderen? Ik wil namelijk wel de andere producten van adobe blijven gebruiken...

**EDIT**
Eigen topic aangemaakt in http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?p=1845875

Laatst bewerkt:
Graag zelf een topic openen voor een vraag. Geen vraag in een reeds opgeloste vraag plaatsen. Dat werk onoverzichtelijk :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan