kan age of empieres 3 niet installeren ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

fretn

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 mei 2009
hey

als ik age of empires aan het installeren ben komt er dat hij sound.bar niet kan vinden
heeft iemand hier een oplossing voor ???

alvast bedankt MVG fretn :p

probeer de gehele disk is naar je hd te kopieren en dan te installeren. Anders is in een andere cd/dvd lezer is proberen. vaak pakt die hem dan weer wel.

Oplossing kan verschillend zijn:

1. Probeer het idd zoals jellever zegt de hele disk naar je harddisk te kopieeren.
2. Probeer het in een andere CD/(DVD) drive.
3. Kijk met zoeken of het bestand "sound.bar" wel op de CD/DVD staat.
4. Klinkt raar maar bij mij heeft het een paar keer gewerkt (als de CD/DVD beschadigt is) zoek dan een doorzichtige gum (dus NIET gekleurd) en wrijf daarmee zacht over de onderkant van je CD/DVD, stop de CD hierna terug in de CD/DVD drive en kijk of het nu wel lukt.

Suc6:thumb:

Als niets werkt, en je heb het spel echt origineel gekocht, dan kan ik je aanraden om hem te downloaden van het internet, en dan de legale CD-code invoeren.
Sommige zijn hier tegen, maar als je het spel toch al heb gekocht en het cdtje is kapot en je heb geen backup, wat doe je dan? opnieuw kopen voor 30-50 euro, of je download hem..

N.V.T sorry download patch emn pro beer op nieuw

Laatst bewerkt:
als je iemand kent die het spel ook heeft en bij hem/haar werkt het spel wel goed dan zou ik zijn/haar CD lenen, het spel installeren op je computer en met je eigen licensiecode de setup uitvoeren!

Ken je niemand dan raad ik je net als MyLibido aan het spel te downloaden en met je eigen licensiecode te installeren.

Suc6:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan