Kan alleen nog maar met de Usb poort de modum aan sluiten!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Huckley

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2005
Na het formateren en op nieuw instaleren kan ik niet meer met het stekkertje rechtstreeks van af me modum in me Lappy steken ik moet daar nu een blauw kastje tussen hebben en in me Usb poort steken om op het net te komen.

Ondanks ik alle orginele Cd's gebruikt heb om alles weer aan de praat te krijgen.

Wie weet daar een progje voor net zo als voor mijn touchpad dat het nu weer prima doet?

Bij voorbaat al weer mijn dank

Piet .H

Wat voor een notebook heb je? Heb je al op de website van de fabrikant gekeken voor nieuwe drivers?

Dell Inspiration 1100

Dom van me dat niet er bij te vermelden, was al laat zullen we maar zeggen.
Op de site kom ik niet echt verder zonder me beurs te moeten trekken

Het is trouwens een inspiron ;)

Op de dell site staan geen driverupdates voor je usb poorten. Bedoel je met een blauw kastje een usb hub? Zoja heeft deze een eigen voeding?

Inspiron 1100

Ik wist niet beter dan dat een Hup het verdeelkastje is voor de Usb stekkers dat ik gebruik om de randapparatuur aan te sluiten is.
Het blauwe kastje is dus ook een Hup (wist ik dus niet) het is in elk geval het kastje wat je van @home bij geleverd krijgt bij het instalatie paket.

En de stekker die ik in dat blauwe Hubje steek,die steek ik dus normaal in me Laptop en dan heb ik verbinding.
En hou ik dus twee Usb poorten over.

Ik heb al wat bij de instellingen zitten klooien maar kom dan niet verder als inbelverbindingen wat ik dus NIET nodig heb.

Ik hoop van ganzerharte dat je me uit deze misérre kan halen BVD.

(aanpassing) nee heeft geen voeding.

Het enige wat ik weet wat je van @home krijgt is een usb naar ethernet. Dus de ene kant (usb) gaat in de notebook/pc en aan de andere kant komt er een netwerkkabel in

ethernet

Ethernet daar kon ik dus niet opkomen.

Maar dat heb ik dus altijd gehad zonder de Hup er zit perslot van rekening een ingang aan de laptop om die stekker rechtstreeks in te steken zonder dat Hupje.

Ik denk dat je eens moet proberen de chipset drivers te installeren.

http://support.euro.dell.com/nl/nl/filelib/index.aspx?sid=INS_PNT_CEL_1100&cat=27&os=WW1

Overigens, je hebt grote kans doordat hebt zitten rommelen met de instellingen (en het modem p de USB aangesloten hebt) dat je ALLE @home software (ik gebruik die trouwens nooit) er weer af moet halen.

p.s. op de site van Dell kan je prima drivers downloaden zonder dat daar ook maar een cent voor betaald moet worden.

heb je bij internet opties > verbinding
verbinden met internet via een local area network aangevinkt ?

De andere optie is via modem en dan pakt ie je ethernet niet.

Vr.Gr. Egel.

Laatst bewerkt:
Kijk eens in apparaatbeheer of je netwerkkaart wel geinstalleerd is

Excuses

Mijn verontschuldigging voor het late reageren , of de vraag was opgelost.
Maar omdat ik er zelf niet uit kwam heb ik me Lappy mee gegeven aan iemand die er meer van weet.
Ik heb 'm vandaag pas terug gekregen.

Met de vriendelijke groeten.
Piet.H

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan