Kan Allshare (samsung) niet installeren op windows 7.

Status
Niet open voor verdere reacties.

romen55es8000

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 jan 2013
Berichten
3
Hallo,

Ik ben in het bezit van een Samsung 55 es 8000 tv. Om bestanden af te kunnen spelen op mijn tv vanaf mijn pc, kun je als ik het goed begrijp, gebruik maken van AllShare. Ik kan echt Allshare niet installeren. Hij geeft de volgende featureoverdrachtsfout: -2 het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden. Ik maak gebruik van Windows 7 64 bits. Ik heb vaker problemen met het updaten/ installeren van software.

Bvd,

Romen
 
Zou eens gaan onderzoeken waarom je die problemen hebt, al in de logboeken gekeken? via start, zoeken en eventvwr.msc kom je daar.

Het volgende progje zou kunnen helpen om de windows instellingen weer default te zetten, wel alleen aanvinken waar je problemen mee hebt en de tips even lezen.
http://www.tweaking.com/content/page/windows_repair_all_in_one.html

Ligt niet aan de software, heb hem ook geïnstalleerd en zonder problemen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb inmiddels de nieuwste net framework geïnstalleerd. Ik had al 4.0 geloof ik. Ik hoef toch niet over een Samsung pc te beschikken wil ik Allshare gebruiken? De installatie werkt nog steeds niet en met zelfde foutmelding. In het logboek; beheergebeurtenissen staan een heleboel fouten en waarschuwingen. Maar ik heb hier niet zo veel verstand van dus ik heb geen idee wat ik er mee moet doen, excuus. Wat houdt dat laatste in? Ik gebruik CCleaner, heeft dit er iets mee te maken? Knipsel.JPG

Groet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan