kan aparaat bestand niet vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

a vande Berg

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2000
kan een aparaat bestand niet vinden,dit bestand is mogelijk vereist,om windows,of een windows toepassing
uit te voeren.
het register van windows,of system ini verweist naar dit bestand,maar het bestaat niet meer.
als u dit bestand opzettelijk hebt verwijderd,dient u mogelijk het programma uninstal of set up, van de geassocieerde toepassing te gebruiken.
als u de toepassing nog wild gebruiken,diend u deze toepassing mogelijk opnieuw te instaleren,om het ontbrekende te vervangen.
C :/PROGRA~1\NORTON~1\NAVAP VXD.
druk op een toets om door te gaan,en hij start vervolgens prima op.
heb al tooltje gehad om oude versie te verwijderen maar die vind aleen norton 2003,ook als ik oudere versie vraag.
heb oude versie via regcleaner verwijderd en de rest via verkenner, omdat ik geen uninstal had, en bij software stond ook geen norton om te verwijderen. ik heb nu norton 2003 en die werkt prima!! aleen tijdens opstarten van pc,blijft hij bij bovenstaande stil staan,druk op een toets en hij start verder op.

wie weet dit op te lossen??
wie helpt mij ?
groetjes snelbergje

Wanneer je XP of ME draait kun je naar een oudere datum herstellen.
Anders gewoon 98 eroverheen installeren en je probleem is opgelost.

Mvg Sigma

Zoek eens in het register (via regedit) naar die verwijzing, let op dat je de goede verwijzing hebt (zelfde map) verwijder daarna deze verwijzing. Maak uiteraard eerst een backup van je register.

beste saldos

eerst mijn dank voor je hulp!!

de middelste van de mogelijkheden,die je me gaf ,is volgens mij precies de goede,aleen een probleem,mijn engels is niet goed dus voor mij ,valt hiermee niet zoveel te doen.
is het voor jou erg lastig om mij hiermee te helpen?
eventueel via de chat??
norton 2003 werkt prima.ook auto protect, alles is groen aangevinkt. status systeem is ok. groen aangevinkt. probleem is bij het opstarten iets van oude versie,dat is blijven staan ,waarschijnlijk. heb al tooltje gehad,om oudere versie te verwijderen,maar hij vond aleen norton 2003.
groetjes en nogmaals dank.

Laatst bewerkt:
Re: beste saldos

Geplaatst door a vande Berg
probleem is bij het opstarten iets van oude versie,dat is blijven staan ,waarschijnlijk. heb al tooltje gehad,om oudere versie te verwijderen,maar hij vond aleen norton 2003.

Dat kan niet dat hij alleen Norton 2003 vind, want je hebt 4 opties in de RNAV tool die je kunt aanvinken en de RNAV tool zal je niet zeggen welke versie er gevonden is en welke niet.

Wat ik zou doen is dit.
Verwijder eerst alle Norton producten van de configuratiescherm-software.
Run de RNAV tool vanaf hier weer opnieuw:
rnav

Zorg er dan voor dat je eerst 2003 verwijderd. Dan pc opnieuw opstarten. Dan 2002 verwijderen en dan pc opnieuw opstarten. Dan 2001 verwijderd en pc opnieuw opstarten en dan 2000 verwijderen en dan pc opnieuw opstarten.

Run daarna de RNIS tool vanaf hier:
rnis
Start daarna je pc opnieuw op.

Ga daarna naar start-uitvoeren-regedit en ga naar:

HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\VxD\NAVAP

Indien NAVAP onder VXD staat in de registry, verwijder NAVAP dan handmatig.
Indien hij er niet meer staat, dan is je probleem verholpen.

Installeer daarna je Norton opnieuw.
Klaar is kees.

Laatst bewerkt:
beste Saldos

beste Saldos !! heb al je raad opgevolgt,en het probleem is opgelost.

de pc start weer,zonder problemen op !!

hartelijk dank aan iedereen,die geholpen heeft.

speciale dank aan Saldos,die met de juiste oplossing kwam !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan