Kan apparatenbeheer niet meer openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

pilot30

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2007
Ik heb een vraag over apparaten beheer. Ik kan het namelijk niet meer openen en krijg dan wanneer ik het wil openen een internetpagina die zegt: Navigatie naar webpagina geannuleerd. Ook komt de Windows-foutmelding: In mmc.exe is een fout opgetreden.
Wie weet raad???

Probeer het volgende:
Start -> Uitvoeren -> mmc.exe devmgmt.msc
en
Start -> Uitvoeren -> devmgmt.msc

Wat levert dat op?

Werken bovenstaande 2 opties niet, dan kun je evt. de mmc opnieuw installeren (versie 3.0):
NL-versie (XP 32-bit): hier
NL-versie (XP 64-bit): [niet beschikbaar]

UK-versie (XP 32-bit): hier
UK-versie (XP 64-bit): hier

Werkt het dan nóg niet, kijk dan even hier of de foutmelding overeenkomt. Als dat het geval is, dan zul je MS moeten bellen voor een hotfix.

Tijs.

Helaas heb ik alle mogelijkheden welke je hebt geadvieseerd geprobeerd maar het blijft allemaal hetzelfde. Ik kan ok de foutmelding niet vinden op de MS site, dus ik geloof dat bellen ook weinig nut heeft.
In ieder geval dank voor je reactie en adviezen.

Wat we verder nog moeten weten is of je nog van die Tweak-programma's hebt gebruikt "om Windows sneller te maken" danwel "om Windows sneller te laten opstarten".
Indien ja, dan is er het risico dat die Tweak-programma's misschien iets verkeerds hebben ingesteld. Indien mogelijk, die tweaks dan terugdraaien en kijken of je probleem is opgelost.

Was bovenstaande niet van toepassing, probeer dan het volgende:
Download, pak in zijn geheel uit, en start Dial-a-fix

Vink alles aan in de sectie Registration Center, en druk op Go.
Is dat klaar, maar je probleem is niet opgelost, druk dan in Dial-a-Fix op de knop Policies...
Worden policies gevonden, vink die allemaal aan, en druk op Remove, daarna op Close, en sluit dan Dial-a-fix.
Kijk of het dan wel weer werkt.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Hardstikke goed Tys, Dail a fix gedownload en je advies opgevolgd en de eerste keer gelijk raak.
Mijn dank is groot

Het is wel laat maar dit probleem hield me wakker en kan dus nu gerust lekker gaan slapen.
Sjef

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan