Kan applicaties niet meer starten

Status
Niet open voor verdere reacties.

joost56

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2001
Berichten
43
Sinds vanavond heb ik een probleem met Windows XP Home. Bijna alle applicaties starten niet meer. Ook kan ik niet meer op internet, wel in veilige modus.
Weet iemand wat hier de oorzaak van kan zijn.
 
Begin met het scannen naar spy-ware

Download ad-aware, klik na de instal ff op de update.

Hopelijk kom je nu op het internet.

Als je dat heb gedaan moet je de pc op virusen scannen met Housecall

In veilige modus kan je ook op het internet komen als je beschikt over een netwerk.
Kies dan voor de optie veilige modus met netwerk ondersteuning.


groetjes speedtouch
 
Krijg je ook nog foutmeldingen bij het opstaren van je progr.
 
Geplaatst door humpe
Krijg je ook nog foutmeldingen bij het opstaren van je progr.

Hallo,

Ik krijg geen foutmeldingen. Heb de virusscanner laten lopen, (die startte wel op), ad-aware heeft gelopen, geen virus geconstateerd. Windows XP opnieuw geïnstalleerd (update) echter probleem is niet verdwenen.
 
Joost heb je de windows op een schone geformatteerde schijf geinstalleerd.
 
Geplaatst door speedtouch
Joost heb je de windows op een schone geformatteerde schijf geinstalleerd.

Gisteren heb ik een nieuw administrator account aangemaakt, deze werkt wel normaal. Als ik mijn oude account gebruik heb ik weer hetzelfde probleem, dus is er iets met dat account fout gegaan.
 
Kijk eens bij de oude account wat voor progamma's mee opstarten, mogenlijk heb je een conflict onderling in een of meerdere progamma's.

groetjes speedtouch
 
Geplaatst door speedtouch
Kijk eens bij de oude account wat voor progamma's mee opstarten, mogenlijk heb je een conflict onderling in een of meerdere progamma's.

groetjes speedtouch

Weet misschien iemand hoe ik mijn mailtjes vanuit Outlook Express kan importeren van mijn niet meer werkende account naar het nieuwe account.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan