kan ATI HIS HD 5450 Silence CoD black ops aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

woellie123

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2010
Hallo,
Ik ben binnenkort van plan om een nieuwe PC te kopen, helemaal zelf samenstellen en in elkaar bouwen.
Nu is mijn vraag: Kan deze videokaart: ATI HIS HD 5450 Silence Call of Duty Black Ops aan?
Het hoeft van mij niet om de 'highest settings' maar dan ik hem gewoon kan spelen.
Alvast bedankt!

Hoi,

Nee dat gaat volgens mij niet zo goed lukken zou eerder naar de 5750 gaan als die tenminste binnen je budget past

Die is me een beetje te duur.... tenminste ik heb op deze site gekeken: klik omdat ik daar alles wil kopen.
Kun je misschien een videokaart zeggen die 'm aankan? KLIK VOOR DE SITE (is ietsjes anders dan de link hierboven) Ik zit het liefst onder de 50 eur..... Of kan ik dat wel vergeten...
Een vriend van mij zei dat je er onder de 50 eur wel een kan hebben...

Hoi,

Tja mag ik dan vragen hoe de rest van de pc eruit gaat zien?

Tuurlijk,
Deze onderdelen staan allemaal op gistron.com
Behuizing:
Spire CoolBox 208 420 Watt / zwart €29,90 39979

DVD spelers/branders:
Sony Optiarc 18x/48x SATA / bulk / zwart €13,90 39483

Moederbord:
Biostar AM3 TA770XE3 S/GBL/ATX €59,90 39607

Geheugen:
4096MB DDR3/1333 Kingston CL9 KIT €43,90 38939

Videokaarten:
5450 ATI HIS HD 5450 Silence VGA/DVI/HDMI/GDDR3 1024MB €47,90 39421

Harde schijf:
500GB Seagate ST3500418AS 16/S €38,90 36965

Processor:
AM3 AMD Athlon2 X2 255 65W 3.10GHz / BOX €57,90 39459

Achter de prijs staat de product code, om hem makkelijker op gistron op te zoeken
EDIT: De videokaart klopt dus nu niet

Hoi,

Ja dan blijft er weinig over maar misschien is dit nog een optie maar je wilt zeker ook in 1 winkel kopen

Ja,
ik ga morgen dan wel even aan m'n vriend vragen... want m'n vriends broertje ging ook een nieuwe pc kopen, vraag wel wat hij voor 'n videokaart koopt.
Maar wel bedankt!

Hoi,

Prima succes misschien lees ik nog wel wat het geworden is:thumb:

De 5750 is maar een meijer ( 100 euro)
en mijn neef runt black ops max detail rond 60-91

de HD5670 kan blackops prima aan het is wel een instap kaart dus verwacht er niet teveel van
hij kost ongeveer 80 euro
maar medium settings zou hij wel aan moeten kunnen
verder is je pc niet echt top kwa gamen de Athlon cpu's zijn eigenlijk voor huis tuin en keuken pc's bedoelt en niet voor game pc's

je voeding is trouwens te zwak voor dit soort videokaarten (en het is ook een slecht merk) en dat wil je niet

ik raad je aan om eerst wat aanpassingen aan je samenstelling te doen want zoals het er nu uit ziet zul jij alleen filmpjes en flash games kunnen spelen

Laatst bewerkt:
Hallo,
Ik ben er ook achter gekomen dat de voeding te slecht was, dus heb ik een betere
Maar omdat Mondag het vroeg als ik de videokaart wou posten: ik heb de zelfde videokaart gehouden. Hij kan alles op de highest (max) settings spelen :D
Ik heb windows 7 Ultimate 64 bit en werkt perfect!
Maar wel allemaal bedankt voor de reacties!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan