Kan Avg 8 Free NIET installeren

• Onderwerp starter Onderwerp starter mverk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mverk

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2006
Na de installatie van ServicePack 3 op Windows Xp Prof Ned. werkte Avg 8.o Free niet meer.
Ik heb toen de Uninstall van Avg gebruikt, nadien via Zoek alles wat met Avg te maken had verwijderd, een RegisterCleaning toegepast en toen na het downloaden van Avg Free 8 opnieuw geprobeerd te installeren.
Wat ik ook doe , ook na 3x opnieuw proberen te installeren (heb ook nog geprobeerd om verdie 7 te installeren), ik krijg iedere keer bijna op het eind van de installatie een foutmelding. Het Avg 8 icoon staat dan al wel op het buroblad maar niet in het systeemvak.
De Help bij Avg kan bij de gratis versie van 8 niet worden gebruikt, ook bij de Faqs staat niets bijzonders vermeld.
Kent iemand het probleem en/of heeft iemand een oplossing?

Laatst bewerkt:
Welke

Welke foutmelding krijg je.

Download eens de laatste nieuwe, mogelijk dat ze het probleem hebben opgelost.
Zelf pas nog SP3 geïnstalleerd. Maar of dat er voor of er na was weet ik niet meer.

Eric.

RegEdit

Ik ben met RegEdit naar alle AVG aan Norton keys gaan zoeken, heb ze allemaal verwijderd en toen ging het uitstekend.

Welke foutmelding krijg je.

Download eens de laatste nieuwe, mogelijk dat ze het probleem hebben opgelost.
Zelf pas nog SP3 geïnstalleerd. Maar of dat er voor of er na was weet ik niet meer.

Eric.

Ik had (vanmorgen nog) de laatste Avg Free 8 gedownloaded.
Krijg de volgende foutmelding:
Local machine: installation failed
Installation:
Error: Action failed for file avgwdsvc.exe: starting service....
Error 0x800736b1

Wordt interessant

Dat is vreemd, als hij zijn service niet kan starten is er iets vreemds aan de hand.
Staan er in taakbeheer nog AVG gerelateerde processen ??

Je zegt dat AVG 8 draaide voor de install van SP3. Daarna deed hij het niet meer.
Wat bedoel je daar mee. Startte hij niet meer op of kreeg je die zelfde foutmelding.

Eric.

Dat is vreemd, als hij zijn service niet kan starten is er iets vreemds aan de hand.
Staan er in taakbeheer nog AVG gerelateerde processen ??

Je zegt dat AVG 8 draaide voor de install van SP3. Daarna deed hij het niet meer.
Wat bedoel je daar mee. Startte hij niet meer op of kreeg je die zelfde foutmelding.

Eric.

Hoi Eric,
Na install Sp3 was foutmelding: kan program niet vinden.
Heb gisteren nogmaals register (handmatig) gecleaned en alles wat met Norton (virus) of Avg te maken gehad verwijderd. Toen wer opnieuw avg8, lukte weer niet, foutmelding alsvolgt
Local machine: installation failed: Installation:
Error: Action failed for file avgwdsvc.exe: starting service.... Error 0x800736b1
Rollback: Error: Action failed for file avgmfx86.sys: changing service config....
Error 0x80070057

Ik heb sinds eind junibij zo'n 30 mensen avg7 naar 8 geupdated zonder problemen, nu wel bij mijzelf en gisteren bij iemand hetzelfe probleem als bij mij!! Daar nog geen sp3 op systeem.
Kan bij Avg en diverse forums(s) niets over deze fout vinden.
Heb inmiddels Avast wel kunnen installeren bij mij zonder problemen maar eigenlijk wil ik gewoon avg8.

Zou het iets met Hardware kunnen zijn.

Heb het zelf ook nog eens getest, maar bij mij gaat het goed.

Je zou het kunnen gaan uitzoeken met een tool die de dependencies laat zien.
Als het goed is moet ik die nog ergens hebben.

Laat me maar weten op Eric@HetNetNiet.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan