kan AVG antivirus niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

tryer

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2003
Berichten
340
Ik ben al uren bezig met het volgende: Na het installeren van IE7 kreeg ik een storing met het installeren van IE7, die ik met systeemherstel weer herstelde. Dit is nog steeds niet helemaal hersteld, maar het werkt. Om IE7 goed te installeren, deed ik AVG uninstall omdat ik dacht dat die de installatie van IE7 in de weg zat. IE7 deed het toen helemaal niet meer, daarna dus die systeemherstel, die het nou wel doet. Maar nou krijg ik AVG niet hersteld. Het unstall lukt niet, in veilige modus geprobeerd, met het installatieprogramma kun je ook de uninstall actie doen, maar daar lukt het me ook niet mee. met de uninstall van configuratiescherm - software-programma verwijderen ook niet. Ik wil hem eerst verwijderen en dan weer installeren. Het sowieso installeren lukt ook niet. Bij het uninstall geeft hij de melding: Installer initialization failed due to following error:
Error: Initialization of the language file "C:\Program Files\Grisoft\AVG Free" failed.
General failure
 
Ik heb het progje geïnstalleerd. Maar AVG komt er (overigens niet alleen AVG) niet in voor. het programmaatje laat progr. zien van all users.
 
Gents,

Heb gelijk probleem. AVG werkte niet meer correct en na Uninstall niet meer te instaleren. Krijg foutmelding:

Lokale computer: voorbereid voor de installatie
Acties plan:
Fout: De korte bestandsnaam voor "F:\Program Files\AVG\avgfwsrv.exe" kan niet worden geëvalueerd.
De tijdelijke map "F:\Program Files\AVG\avgfwsrv.exe" kan niet worden gemaakt.
Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden. (2) %PATH% = "F:\Program Files\AVG\avgfwsrv.exe"

Waar ik het ook tracht te instaleren..fout op fout.

Heb registry reeds gecleaned, in genoemd Cleaner prog komt AVG niet voor....baal als een stekker gezien AVG naar behoren funktioneerde.

Mocht iemand oplossing hebben...gaarne !

Met Groet,

Tazmez
 
Op Grisoft home van AVG ik heb de vragen 286, 287 en 288 gevonden die het meest lijken op het probleem.
 
Laatst bewerkt:
Boeing Thanks...zal eens kijken.
Laat nog horen of het de oplossing brengt !

Groet,
Tazmez
 
IE 7 eraf gooien en klaar ...
als ik zie hoeveel probs op allerlei fora aangebracht worden over die rommel :rolleyes:
 
Mijn harde schijf is gepartioneerd. na uren bezig te zijn dacht ik plots aan de backup. Op D heb ik een backup staan van C. Ik heb vanaf D de bestanden teruggezet in C. En ?? Alles hersteld !! IE7 en AVG doen het alle twee weer.
 
Mensen, ik heb hetzelfde probleem!

Paar dagen geleden AVG eraf gegooid... maar het is er nog niet helemaal af. Staat nog tussen mijn software en als ik verwijderen doe, doet hij dit nie en geeft te volgende melding:

Installer initialization failed due to following error:
Error: Initialization of the language file "C:\Program Files\Grisoft\AVG7" failed.
General failure.

Wie weet hoe ik dit kan oplossen? Als ik AVG7,5 aanklik gebeurt er niks.

Groeten Saskia
 
Oke.. maar kan ik die versie downloaden dan? AVG7,5? Want heb m lang geleden erop gezet..of naja ik niet maar mn vader ofzo!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan