Kan AVG niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xenerator

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2009
Hallo,

Ik heb helaas virussen binnengehad (terwijl ik daar zo op let), maar die virussen hebben er voor gezorgd dat AVG niet meer kan opstarten omdat Hitmanpro de opstartbestanden daarvan heeft verwijderd.
Maar ik kan nu AVG niet meer opstarten en ook niet deinstalleren.
Toen moest ik via CCleaner (via google de oplossing opgezocht) de regbestanden verwijderen van AVG.
Maar dit lukte ook al niet en toen heb ik via "gereedschap" van CCleaner de waarde verwijderd uit de te verwijderen programma's zodat hij ook al niet meer tussen "Programma's en onderdelen" staat.
Alles wat nu rest zijn 2 lege mapjes genaamd "AVG" en "AVG Secure Search".
Deze wil ik nu verwijderen zodat ik AVG weer opnieuw kan installeren.
Maar hier staan dus zogezegd slotjes op.
Ik heb gegoogled maar ik kan geen oplossing vinden. Ook niet het "Delen" van de map. Dat gaat niet.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Dank U, maar dan komt alweer het volgende probleem: "Dit platform wordt niet ondersteund door dit installatiepakket."
Ik heb de "Windows" versie van AVG gedownload. Ik heb een 64-bits systeem en kan daar niet uit kiezen bij het downloaden.

avg_free_stb_all_2014_4158_cnet
ook geprobeerd geeft hetzelfde probleem :(

Ik zie dat AVG zegt dat ik alle andere spyware of anti-malware programma's moet verwijderen omdat die conflicten kunnen geven...probeer ik dat eerst eens...

nee dus, dan naar de hersteltool. (heb geen W7 DVD's gekregen dacht ik, de laptop heb ik 2e hands gekocht, maar er zit nog wel een verborgen partitie op met de windows 7 installatiebestanden)

nou lekker, met het installeren van die hersteltool (tweaking.com) komt hij al met een fout dat hij een of ander firewall.txt bestand niet kan aanmaken....en nu staat hij vast....

Denk dat het toch een gehele nieuwe installatie van windows wordt...nog nooit gedaan eigenlijk...je kan dat toch doen met een F-toets ingedrukt te houden tijdens opstarten??

Laatst bewerkt:
wacht met dit even nog aub .... probeer is in veilige modus met netwerkverbindingen op te starten,tijdens het opstarten een paar keer op F8 drukken
dan probeer dat hersteltool te verwijderen en is met malwarebytes antimalware te installeren en te scannen?

Laatst bewerkt:
Waarom dat dan in veilige modus als ik vragen mag?

anyway, ik hou het even voor gezien voor vandaag...ga later verder met dit probleem...
bedankt zover en hoop dat ik nog verdere hulp krijg mocht het nog niet opgelost zijn...

Laatst bewerkt:
Nou het leek wel of de problemen opstapelden, heb ook nog geprobeerd een andere virusscanner te installeren en dat lukte ook niet, dus heb windows er nieuw op gezet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan