Kan AVG niet meer updaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

joepheldoorn

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2003
Hallo helpers,

Ik kan sinds een paar weken mijn AVG virusscanner (free edition, 8.0.1) niet meer updaten. Krijg dan de melding dat geen verbinding met de site kan worden gemaakt. Ook handmatig installeren van updates (na downloaden van hun site) lukt niet, want dan geeft hij aan dat er een tekort aan geheugen zou zijn (hetgeen nonsens is). Heb al gegoogled hierop en ik blijk bepaald niet de enige te zijn met dit probleem. Maar....de oplossing heb ik nog niet gevonden...iemand enig idee wat hieraan te doen?

Greetzzzz,
Joep

Installeer avg8 eens opnieuw, kijk dan of de update wel goed gaat.

Thx voor je snelle bericht, maar heb ik al drie keer gedaan.....vergeten te vermelden :-)

Bij mij is het ook grote puinhoop. Nooit problemen gehad, en updates liepen vlekkeloos. Vandaag opeens een melding "missing bin file". Als ik er op klik, dan blijkt dat aan de update manager te liggen. Updaten kan wel, maar helpt niks, de melding blijft komen.

Nu heb AVG verwijderd, en opnieuw geinstalleerd. Toch weer die missing bin file melding. Weet iemand raad?

Ik krijg ook plotseling de mededeling van AVG dat ik een .bin file mis, en dus niet kan updaten. Het zegt ook dat ik niet beschermd ben nu. Wat te doen?

een uur geleden googelde ik op "avg missing bin file" en kreeg precies 2 hits.
Nu blijkt na opnieuw googelen het halve internet vol te staan over dit onderwerp.
O.a. op yahoo questions en answers staat een hele thread.......dus maar even afwachten, tot ze wakker worden bij AVG en het herstellen.

Ja, had ik ook al gezien ontertussen. Ik wacht wel af. Ik hoop dat ik wel beschermd ben nu.

opgraden werkt niet maar virus beveiliging blijft operationeel :)
en idd met dagje of 1 a 2 zulle ze wel bij avg wakker worden en zal automatisch hopelijk worden opgelost

( zit dus met zelfde "missing bin file" melding )

De oplossing voor de "missing .bin file" staat hier.

Bron: http://forum.pcmech.com/showthread.php?referrerid=33495&t=200292

1) Go to the AVG website at the following URL: http://www.grisoft.com/ww.download-update

2) Create a folder on your desktop and download the following files to the folder:
1) AVI: 270.6.4
2) IAVI: / 1616

3) Open the AVG control panel and click the "Tools" link. Select "Update from Directory," navigate to the desktop file that you created and placed the downloaded files into and select the file as the update source.

Laatst bewerkt:
Hallo allen,

Thx voor de reacties; ik sluit dit topic nu maar in afwachting van een intelligente oplossing door de makers van AVG :-)

Hierbij nog een tip van mij kant dan:
Installeer het opnieuw onder te verwijderen.
Verwijder het daarna met Your Uninstaller! 2008
Vervolgens weer installeren.

Misschien dat het werkt.
Succes!:thumb:

Hier doet AVG update het weer niet, op niet één pc of laptop. Snap er geen hout van wat ik fout doe.

Ik denk dat het een probleem is van tijdelijke aard, hier ging het updaten tot een uur geleden ook niet.

Is vanzelf weer goedgekomen.

ElineK, ik denk dat je niks fout doet.
Bij mij doet ie het ook niet.
Maar hij geeft aan dat we wel beveiligd zijn, dus maar even afwachten.
Ik denk dat we gewoon één update achterlopen.

Heb hier ook hetzelfde update probleem. Kan inderdaad wel manueel de update doen zoals hierboven beschreven. Als je dan avg nadien echter terug laat updaten krijg je wel terug dezelfde fout. Zal wel weer opgelost worden door avg en ondertussen doen we de updates maar manueel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan