Kan bestand niet afspelen indeling wordt niet ondersteund

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bestanden hebben het altijd gedaan

deze bestanden hebben het altijd gedaan alleen nu doen ze het ineens niet meer en het zijn verschillende bestanden misschien wel 70 GB ofzo ook bestanden die ik van cd heb geript
 
Re: Bestanden hebben het altijd gedaan

Geplaatst door vdveldem
deze bestanden hebben het altijd gedaan alleen nu doen ze het ineens niet meer en het zijn verschillende bestanden misschien wel 70 GB ofzo ook bestanden die ik van cd heb geript

Sorry maar nu begrijp ik het even niet: gaat het over bestanden die 1 goed waren en opeens niet? En wat is dat voor een bestand van 70 GB? Een lied of wat?
Dat kan toch nooit een lied van 70 GB !!
 
Nee

Het gaat om verschillende bestanden die het niet meer doen en in totaal is het ongeveer 70GB wat het niet meer doet snappie.
 
heb jij al een oplossing voor dit probleem?

Ik heb namelijk ongeveer t zelfde probleem.
 
@marsmannetje,

Kan je jouw probleem duidelijk omschrijven.

groetjes speedtouch
 
Hallo Speedtouch,

Na t installeren van een aantal programma's en plugins voor films zijn een behoorlijk aantal mp3tjes (± 100-200) kapot.

De bestanden zijn even groot gebleven, maar als ik ze open met een editor (word heb ik gebruikt) dan zie ik een totaal andere opbouw met heel andere tekens
(ik had namelijk een van die mp3tjes nog op cd staan).

Geen idee hoe het komt, of hoe ik het op kan lossen.

Ik heb gezocht naar virussen met norton, niets gevonden.
 
Wat voor systeem draai je, als het XP is heb je al geprobeerd om een systeemherstel uit te voeren naar een datum voordat je de codecs installeerde.


groetjes speedtouch
 
Wel geprobeerd, maar tis niet gelukt...
(ik heb dus wel xp)

T zit echt in de mp3's zelf, want ook op een andere pc zijn ze niet af te spelen.
Echt heel gek.
 
Kan je aangeven welke progamma's je had geinstalleerd.

Heb je ook geprobeerd om de mp3 om te zetten naar bvb wma of ogg, ben benieuwd of dit wel lukt.
probeer het eens met dBpowerAMP

Bepaalde progjes veranderen nml de compression, waardoor het mp3 bestand alleen is af te spelen met hun player.
lees hier bij niet ondersteunende bestandstype.

groetjes speedtouch
 
Dat zou het dus inderdaad kunnen zijn, dat zou verklaren waarom t bestand even groot is gebleven.

En ja de programma's die ik heb geinstalleerd, daar moet ik vanavond even naar kijken, die ken ik niet uit mijn hoofd.

Ik zal trouwens ook dat programmaatje proberen, of dat helpt.
 
cdr-label 7.1
mp3gain
mp3 workshop
mp3 tag tools
mp3 arv3 (=mp3arun-> kan t niet zijn)

Divx (programma + bijgevoegde plugins)

Dat zijn in elk geval de programma's die ik me kan herinneren.

Ik heb dat programma gebruikt net wat jij me had aangeraden. Ik krijg bij t converteren deze foutmelding:
"The CODEC required to decompress 'H:\muziek\bane\Bane - Release The Hounds.mp3' could not be opened."
 
"The CODEC required to decompress 'H:\muziek\bane\Bane - Release The Hounds.mp3' could not be opened."

Nu is de vraag welke codec kan hij niet vinden !!
Doe bij mapopties, het vinkje weghalen bij "extensies voor bekendebestandstype verbergen"

Als het goed is zie je nu achter de mp3 file een extensie staan, welke extensies staat er bij jou.

Kijk ook bij mapopties in het tabblad bestandstype,
kijk hier bij de mp3 extensies welke bestandstype hier staat, let op hier kan meerdere malen mp3 staan, dus loop het rijtje helemaal af.

ik hoor het nog wel.

ps. de mp3 progamma's die je omschrijft veranderen niet de extensie, ik moet alleen de eerste nog ff nakijken.

groetjes speedtouch
 
Laatst bewerkt:
Nee, het blijft .mp3.
Dat is dus het gekke.

De bestanden blijven even groot.
De extensie blijft t zelfde.
Toch worden de bestanden inhoudelijk helemaal in de war gegooid.

Het goede bestand begint met:
"ID3 vTPE1 ÿþC r e e d TALB ÿþW e a t h e r e d TIT2 7 ÿþC r e e d - W e a t h e r e d - S i g n s COMM * enuÿþ ÿþN e w C r e e d "

Het slechte bestand met:
"éSô®çœˆ Mb³¹ “ç’@` J×ßïÞÁuÍ'I Î3é— Ý¦ í…šòQ §M†¡€¢Ï÷h
~Yº§^YÉK#•Uk? `^_ N9j wrL< º×?íPÄA?^²r¤¼7Ï
Ng`"

T is/was dus hetzelfde bestand
(bestanden geopend in MsWord)
 
Nee, het blijft .mp3.
Dat is dus het gekke.

De bestanden blijven even groot.
De extensie blijft t zelfde.
Toch worden de bestanden inhoudelijk helemaal in de war gegooid.

Het goede bestand begint met:
"ID3 vTPE1 ÿþC r e e d TALB ÿþW e a t h e r e d TIT2 7 ÿþC r e e d - W e a t h e r e d - S i g n s COMM * enuÿþ ÿþN e w C r e e d "

Het slechte bestand met:
"éSô®çœˆ Mb³¹ “ç’@` J×ßïÞÁuÍ'I Î3é— Ý¦ í…šòQ §M†¡€¢Ï÷h
~Yº§^YÉK#•Uk? `^_ N9j wrL< º×?íPÄA?^²r¤¼7Ï
Ng`"

T is/was dus hetzelfde bestand
(bestanden geopend in MsWord)

Nu kan het toeval zijn, maar ik zie in het slechte bestandje t woordje "source" staan... misschien heeft dat ermee te maken?
 
Vreemd ik kan er vrij weinig over vinden, ik ben echter wel iets tegengekomen wat je evt met een mp3 kan uitproberen.

Uncook

groetjes speedtouch
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan