kan bestand niet kopiëren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

pajoje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 okt 2005
Hallo,

dit is mijn eerste kennismaking met deze site, ik hoop dat iemand mijn probleem kan oplossen:
ik heb met drive image een back-up gemaakt van de c-schijf (=windows 200) op een NTFS partitie, de backup staat op andere partitie (ook NTFS) op dezelfde HD.
Aangezien deze PC geen brander heeft, wil ik dit image kopiëren naar mijn externe HD (ook NTFS), zodat ik dit image op een CD kan branden.
Echter er komt een melding: kan bestand niet kopiëren. De toegang is geweigerd. Het bronbestand is mogelijk in gebruik.
Dit feest gaat dus niet door.
Wie weet een oplossing hiervoor, bij voorbaat dank.

Hi,
Ik zie dat deze vraag gedateerd is sinds 2005 maar geen oplossing heeft gehad. Tenminste de vrager heeft niet meer gereageerd.
Nu heb ik hetzelfde probleem. Ik heb een aantal image op mijn interne harddisk gemaakt met drive image 2002. Nu wil ik een backup maken en deze bestanden naar een andere harddisk kopiëeren.Sommige kan ik wel kopiëeren sommige niet. Ik heb windows XP Prof. Het kopiëren op dezelfde schijf lukt ook niet.Ik heb ook in velige modus geprobeerd maar geen resultaat. Krijg het bericht "Error toegang geweigerd controleer of de schijf vol is of tegen schrijven is beveiligd of dat het bestand momenteel in gebruik is".
Tips zijn van harte welkom.

Vr. Gr. Lowa

ik zou zelf even een nieuwe topic starten dan is het voor ons allemaal wat duidelijker.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan