• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

kan bestand niet opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariannevanh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 dec 2004
Ik ben bezig met een groot Excel-bestand met daaraan een aantal macro's. Die macro's worden op dit moment nog niet gebruikt.
Regelmatig sla ik de aangebrachte wijzigingen in het werkblad op. Zo ook gisteravond. Steeds geef ik het document een andere naam (datum en tijd).
Ik kan het laatste opgeslagen document wel openen, maar het (ongewijzigde) document kan ik niet opslaan.
Hoe kan ik dit repareren?

Bijlagen

• hm20180905.PNG
    hm20180905.PNG
    12 KB · Weergaven: 56
Dag, wordt het bestand opgeslagen op een langzaam medium zoals een USB stick dan wordt dat niet altijd geaccepteerd. Voor zover ik weet stelt Exel eisen aan het gemak waarmee kan worden opgeslagen maar misschien in bepaalde versies.

Dag, wordt het bestand opgeslagen op een langzaam medium zoals een USB stick dan wordt dat niet altijd geaccepteerd. Voor zover ik weet stelt Exel eisen aan het gemak waarmee kan worden opgeslagen maar misschien in bepaalde versies.

Nee, onder een andere naam op dezelfde locatie, een netwerkschijf op Office 365. Ik heb ook nog getest door het bestand op te slaan in de directory Documenten (C:\Users\guido\Documenten), met hetzelfde resultaat.

Vriendelijke groet,
Guido

Je bestand is waarschijnlijk corrupt geraakt. Je kan proberen alle tabs te selecteren en te kopieren naar een nieuw bestand en dan het nieuwe bestand op te slaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan