Kan bestand niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

linda58

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2001
Ik heb een bestand in mijn documenten staan (4,06 GB) dat ik met geen mogelijkheid verwijderd krijg. Ik heb inmiddels ook de unlocker al geïnstalleerd, maar zelfs dat helpt niet. Ik krijg steeds de melding kan bestand niet verwijderen.Het is door iemand anders of door een programma in gebruik. Ook krijg ik steeds een melding (hetzelfde bestand) als ik windows opstart dat er een cd in de wachtrij staat. Ik heb al gebrand en tijdelijke bestanden verwijderd enz... enz.... Wie weet raad?????????:confused:

Normaal moet het met unlocker gaan, zou nog eens proberen.

Oplossing die altijd werkt is onder DOS verwijderen.

Wat is het programma dat je wilt verwijderen?
Als verwijderen geprobeerd via register?
Start > Uitvoeren > regedit. HKEY_LOCAL_MACHINES. En dan kijken onder het mapje software. En die dan deleten.
Greetsz Thooms

Wat voor bestand is het? Je zou het kunnen verwijderen in de veilige modus afhankelijk wat is?

Normaal moet het met unlocker gaan, zou nog eens proberen.

Oplossing die altijd werkt is onder DOS verwijderen.

Het gaat echt niet met unlocker, ik heb het zeker al 20 x geprobeerd. Unlocker zegd dat er geen Blokkerend Proces is gevonden. Dan vraagt ie of hij het met de volgende herstart moet verwijderen. Dan klik ik op ok. Maar bij de volgende herstart is het bestand nog steeds aanwezig. Ik denk aan één of ander virus. Het is nl een gedownloade film.

Hoe moet dat, onder DOS verwijderen, dat heb ik nog nooit gedaan. Het bestand zit onder "mijn documenten" en is dus niet onder software te vinden.

Alvast bedankt.

Start eens op in de veilige modus en probeer het eens te verwijderen.
nelle methode
Windows computers kun je in veilige modus starten door een bepaalde toets in te drukken terwijl Windows opstart.

In Windows 95/98/2000/XP
- houd, tijdens het opstarten, de toets F8 ingedrukt
- er verschijnt een menu met een aantal opties. Kies met de pijltjestoetsen de optie 'Veilige modus'.

Geeft uw computer een 'keyboard error' terwijl u F8 ingedrukt houdt? Dan hebt u te vroeg op F8 gedrukt. Probeer het opnieuw, en wacht iets langer met het indrukken van F8.

In Windows ME
- houd, tijdens het opstarten van Windows, de CTRL-toets ingedrukt
- kies in het menu wat nu verschijnt, met de pijltjestoetsen, voor 'Veilige modus'.

Verschijnt, tijdens het indrukken van de CTRL-toets, een 'keyboard error'? Dan hebt u te vroeg op CTRL gedrukt. Probeer het opnieuw, en wacht iets langer met het indrukken van CTRL.
. Vwb de melding van het trojaanse paard zal dat een incident zijn. Haal hem maar hier vandaan dat is de officiele site

Nee in ccleaner zou een Trojaans Paard zitten.Zie:http://www.freedownloads.nl/ccleaner.htm

Maar het bewuste bestand (een gedownloade film) vertrouw ik ook niet.

Bedankt voor je reactie

Linda:o

Kul, daar zit niets in.

Voor een avi bestand te verwijderen, verwijder de waarde van de volgende sleutel in het register,

HKEY_CLASSES_ROOT\SystemFileAssociations\.avi\shellex\PropertyHandler

en reboot.

Kul, daar zit niets in.

Voor een avi bestand te verwijderen, verwijder de waarde van de volgende sleutel in het register,

HKEY_CLASSES_ROOT\SystemFileAssociations\.avi\shellex\PropertyHandler

en reboot.

Het is een img bestand.:o

Is hij misschien nog in een virtuele CD/DVD speler als Deamon of Alcohol 120% geladen?

(al zou unlocker dat moeten detecteren... )

Is hij misschien nog in een virtuele CD/DVD speler als Deamon of Alcohol 120% geladen?

(al zou unlocker dat moeten detecteren... )

Dit was de oplossing!!! Alcohol verwijderd en bestand kon verwijderd worden. Toppie :thumb:

Allemaal bedankt. Linda

Je had het bestand gewoon in alcohol moeten uitzetten , je hoefde alcohol daarvoor niet te verwijderen hoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan