kan bestand niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

basvl90

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2007
Hallo,

Ik heb helaas de cd niet meer, maar ik heb een tijdje geleden het spel GTA San Andreas geïnstalleerd op mijn computer. Nu wil ik dat spel graag verwijderen en dat is voor een groot deel gelukt maar als ik elk bestandje apart verwijder staat er: "Kan het bestand niet verwijderen. Kan geen gegevens van het bronbestand of op de bronschijf lezen".

Als ik het probeer te verwijderen via configuratiescherm ---> software dan staat er: "In Setup.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak." daaronder staat: "U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zjn mogelijk verloren gegaan."

Ik geloof dat dit wel een bekend probleem is, maar ik kom er toch niet uit met de informatie van internet etc.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Bedankt voor de snelle reactie, maar ik ben nog steeds niet van mijn probleem af.

Bij start ---> zoeken heb ik alles ingetypt wat te maken zou kunnen hebben met GTA san andreas. Hierbij heb ik nu sommige onderdelen wel kunnen verwijder. Toch staat er nog steeds bij configuratiescherm --> software als ik klik op verwijderen:

In Setup.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan.

Het staat dus nog steeds ergens op de computer.

groeten

Heb je die twee opties van Boeing_737 al geprobeerd?

ja die opties heb ik uitgeprobeerd, maar nog steeds lukt het niet

Ik kan niet zeggen dat dit niet werkt, maar ik snap er echt niks van. Ik zie nog steeds nergens iets staan wat met dat spel te maken zou kunnen hebben en ik kom bij die site niet verder dan de opdrachtprompt. Bij tijdelijke internet bestanden (is toch de map Temp?) staat ook niks wat naar mijn idee weg zou mogen.:(

Tijdelijke internet bestanden kun je verwijderen door in internet explorer op tools.> internet options te klikken en dan in het menu dat dan verschijnt op temporary internet files ( delete files) te klikken. Temp zijn de tijdelijke bestanden van bv windows.

Ik kan niet zeggen dat dit niet werkt, maar ik snap er echt niks van. Ik zie nog steeds nergens iets staan wat met dat spel te maken zou kunnen hebben en ik kom bij die site niet verder dan de opdrachtprompt. Bij tijdelijke internet bestanden (is toch de map Temp?) staat ook niks wat naar mijn idee weg zou mogen.:(

Gaat gewoon om de manier waarop, via de opdrachtprompt dus, heeft toch verder niets met die internetbestanden te maken.:confused:

oh, ik dacht dat in de uitleg te lezen, maar ik krijg het bestand nergens gevonden alleen in die lijst met software, maar daar krijg ik het niet verwijderd

Ik had een soortgelijk probleem waar de volgende oplossing voor gewerkt heeft.

1) XP opstarten in veilige modus met netwerk prompt
2) zorg dat het desbetreffende bestand alleen in een map staat
3) m.b.v. de opdrachtprompt naar de locatie van het bestand gaan
4) in mijn geval werkte "del *.* " / het kan misschien werken als je "del <bestandnaam>" doet?

Vreemd is wel dat gewone veilige modus het bestand niet gewist krijgt, :confused:

succes ieg :thumb:

En als je de computer in veiligmodus opstart en dan het bestand handmatig probeert te verwijderen?

Helaas is het probleem dat ik geen idee heb waar het bestand staat. Ik krijg het namelijk alleen gevonden via configuratiescherm---> software

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan