kan bestand niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

batch

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2009
Ik heb een probleem ik kan een bestand (autotalker.exe) niet verwijderen. Pc zegt dat de toepassing in gebruik is en ik moet eerst het andere sluiten. Maar ik weet niet hoe ik dat moet doen. Toen ik het bestand net gemaakt opende hij het in DOS en ik onderbrak hem en sloot het af omdat hij niks deedt. (dacht ik) Maar nu kan ik het niet verwijderen terwijl ik DOS allang afgsloten heb. Komt dat soms doordat ik toch DOS op de pc heb? Ik kon het bestandje wel veranderen hij is nu leeg. En als ik hem uitvoer zegt hij dat het geen geldige win32 toepassing is. Maar ik kan heng steeds niet verwijderen.

Ik hoop dat iemand me kan helpen ik wordt er ondertusen gek van.

ik draai op:
windows xp professional versie 2002 service pack 3 vogens mij staatdit op de verkeerde plaats sorry daarvoor

Laatst bewerkt:
Hoi,

Anders is dit misschien ook een optie.

Als je op ctrl-alt-del klikt zal een scherm met lopende programma's openen. Als daar de autotalker.exe niet in staat moet je op de tweede tabblad klikken daar staat een hele lijst met programma's die op de achtergrond lopen, waarschijnlijk staat daar de autotalker.exe wel in en als je deze proces dan beëindigd dan zou je het bestand kunnen verwijderen.

Modag

Het is gelukt met filehippo bedankt voor je reactie :thumb: en ctrl+alt+del werkte niet ik heb die tabladen niet meeren ik kan dat ook net wegklikkken ik moet sinds ee paarweken rechtermuisknop op dat groene balkjerechts onderin doen en dan sluiten. Maar toch goed idee. :thumb: jij ook bedankt.

Hoi,

Fijn voor je dat het toch gelukt is en ook ik weer wat geleerd.

\Modag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan