kan bestanden niet naar windows-installatiemappen kopieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Victor V

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2005
Berichten
541
Probeerde gister windows te installeren op een computer. Ik koos snel formatteren in NTFS. Hierna wouden vele of soms alle bestanden niet kopieeren naar de windows installatie mappen. Hierna heb ik geprobeerd een normale formattering te doen in NTFS indeling maar dat wou hij niet doen. Wat doe ik hier fout of kan er eventueel met de computer aan de hand zijn?
 
Laatst bewerkt:
wat gaf hij aan toen hij niet volledig wou formatteren ? kunnen we kijken of de oorzaak bij de harde schijf ligt - of dat gewoon de partitie naar de hens is
 
Serverdude zei:
wat gaf hij aan toen hij niet volledig wou formatteren ? kunnen we kijken of de oorzaak bij de harde schijf ligt - of dat gewoon de partitie naar de hens is
schijfcontrole lukt nog wel en zal ik ook doen maar hoe controleer ik of een partitie naar de hens is?
 
Serverdude zei:
wat gaf hij aan toen hij niet volledig wou formatteren ? kunnen we kijken of de oorzaak bij de harde schijf ligt - of dat gewoon de partitie naar de hens is
schijfcontrole lukt nog wel en zal ik ook doen maar hoe controleer ik of een partitie naar de hens is?
 
dat is vrij moeilijk, partitieintegriteit zie je vooral door beschadigde bestanden

- wij nemen meestal een sector to sector "ghost" van een harde schijf om te zien of deze defect is - beste versie daarvoor is ghost 7.5 of 2003

sector to sector commando : a:\ ghost -ia -ib -id -fdsz
als hij dan "bad blocks" aangeeft is ie defect

reden waarom windows niet wil installeren kan ook defect geheugen zijn - memtest draaien op dat toestel

heeft er iemand op Helpmij.nl hier een link voor ?
 
Serverdude zei:
dat is vrij moeilijk, partitieintegriteit zie je vooral door beschadigde bestanden

- wij nemen meestal een sector to sector "ghost" van een harde schijf om te zien of deze defect is - beste versie daarvoor is ghost 7.5 of 2003

sector to sector commando : a:\ ghost -ia -ib -id -fdsz
als hij dan "bad blocks" aangeeft is ie defect

reden waarom windows niet wil installeren kan ook defect geheugen zijn - memtest draaien op dat toestel

heeft er iemand op Helpmij.nl hier een link voor ?
hoe doe ik een memory-test dan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan