Kan bestanden niet openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

e.h.severin

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2001
Ik ben nu ruim een week bezig om te proberen een door mij gedownload spel te openen.

Er staat jfkpc.r00 winRar archive

Waar die 00 staat zijn er 50 van.
heb gegoogled en gevonden, dat als je .inf hebt, deze kunt openen in kladblok en daar zien hoe je moet openen. Maar helaas, ik heb geen .inf er bij staan. Alleen bovenstaande extensie
Wie weet hoe ik die kan openen?
Heb het met Winrar geprobeerd, lukt niet.
Heb BitZipper gedownload, lukt niet.

Hoogstwaarschijnlijk doe ik iets fout, maar weet niet wat.
Kan iemand mij misschien helpen?
Ik ben wel een beginner.

Alvast heel erg bedfankt.
Mvrgr. G.Severin

Laatst bewerkt:
De meeste rar archieven hebben als extensie .rar
Als er meerdere archieven zijn, is de volgende .r00, dan .r01, etc.
Ik denk dus dat je nog een jfkpc.rar mist.

Als je download compleet is en je hebt winrar oid, dan kan je gewoon de eerste .rar dubbelklikken en uitpakken. De rest volgt vanzelf. Dus, beschrijf eens waarom het jou niet lukt met winrar. Krijg je een foutmelding? Vaak mislukt het omdat de download gewoonweg niet compleet is. Probeer het anders ook eens met 7zip: http://www.7-zip.org/

Dan heb jij het over een .inf, die zegt me niets. Is er een .nfo bij? Open die dan met kladblok voor een beschrijving van wat je moet doen.

Laatst bewerkt:
Ik weet niet goed wat je bedoelt.
Ik heb r00, r01, r02 enz. tot en met .r50

Be
Waar baseer jij het op dat ik iets mis?
En wat kun jij mij misschien aanraden?

Be

Wat begrijp je niet? De r00 dubbelklikken en uitpakken. Rest volgt dan vanzelf. Is het bestand niet compleet, dan kan er ook geen geheel van worden gemaakt. En dat zou de fout kunenn veroorzaken.

.nfo al gevonden en gelezen?

En om welk spel gaat het eigenlijk?

Laatst bewerkt:

Be

Als ik een groot bestand inpak via het rar mechanisme, dat krijg ik bestanden die gaan met extensie .rar, .r00, .r01, etc.