Kan bestanden niet openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

e.h.severin

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2001
Ik ben nu ruim een week bezig om te proberen een door mij gedownload spel te openen.

Er staat jfkpc.r00 winRar archive

Waar die 00 staat zijn er 50 van.
heb gegoogled en gevonden, dat als je .inf hebt, deze kunt openen in kladblok en daar zien hoe je moet openen. Maar helaas, ik heb geen .inf er bij staan. Alleen bovenstaande extensie
Wie weet hoe ik die kan openen?
Heb het met Winrar geprobeerd, lukt niet.
Heb BitZipper gedownload, lukt niet.

Hoogstwaarschijnlijk doe ik iets fout, maar weet niet wat.
Kan iemand mij misschien helpen?
Ik ben wel een beginner.

Alvast heel erg bedfankt.
Mvrgr. G.Severin

Laatst bewerkt:
De meeste rar archieven hebben als extensie .rar
Als er meerdere archieven zijn, is de volgende .r00, dan .r01, etc.
Ik denk dus dat je nog een jfkpc.rar mist.

Als je download compleet is en je hebt winrar oid, dan kan je gewoon de eerste .rar dubbelklikken en uitpakken. De rest volgt vanzelf. Dus, beschrijf eens waarom het jou niet lukt met winrar. Krijg je een foutmelding? Vaak mislukt het omdat de download gewoonweg niet compleet is. Probeer het anders ook eens met 7zip: http://www.7-zip.org/

Dan heb jij het over een .inf, die zegt me niets. Is er een .nfo bij? Open die dan met kladblok voor een beschrijving van wat je moet doen.

Laatst bewerkt:
Ik weet niet goed wat je bedoelt.
Ik heb r00, r01, r02 enz. tot en met .r50

Be
Waar baseer jij het op dat ik iets mis?
En wat kun jij mij misschien aanraden?

Be

Wat begrijp je niet? De r00 dubbelklikken en uitpakken. Rest volgt dan vanzelf. Is het bestand niet compleet, dan kan er ook geen geheel van worden gemaakt. En dat zou de fout kunenn veroorzaken.

.nfo al gevonden en gelezen?

En om welk spel gaat het eigenlijk?

Laatst bewerkt:

Be

Als ik een groot bestand inpak via het rar mechanisme, dat krijg ik bestanden die gaan met extensie .rar, .r00, .r01, etc.
Aangezien jij alleen maar .r00 t/m .r50 hebt, vermoed ik dat je het hoofdbestand met als extensie .rar mist.

Als dat zo ik kan ik je aanraden dat .rar bestand te downloaden :)

Je hebt allerlei verschillende versies hiervan. Soms is de r00 gewoon de eerste.

Zolang we niet exact weten wat er nou fout gaat kunnen we ook geen duidelijk antwoord geven of er uberhaubt iets mist of dat dedownload corrupt is.

Dus wachten tot ts met meer info komt.

Wat aardig van jullie, om mij te proberen te helpen.

Nancy Drew The White Wolf of the Icicle
creek--dit is de naam van het spel.

Ik krijg bij het openen van de eerste .rar bestand de melding dat het archive is onbekend formaat of het is beschadigd. Ik heb nu op Openen geklikt.

Als ik op Extract files klik krijg ik alleen maar de melding dat het fout is.

Ik vermoed nu na het lezen van jullie commentaar dat het bestand beschadigd is, of doe ik iets fout?

Ik vermoed ook dat het bestand niet geheel binnen is of beschadigd. Opnieuw downloaden zou kunnen helpen, maar zoek dan een andere versie. Als je dezelfde pakt, kan het zijn dat het weer fout gaat.

Ik weet niet of je torrents gebruikt, maar eventuel zou je dan toch dezelfde kunnen pakken en deze verwijzen naar de opslag lokatie op jou schijf, dus waar die nu staat. Misschien gaat het bestand dan verder met downloaden mocht deze toch niet compleet zijn.

Edit: heb even gezocht en kon maar 1 vergelijkbare torrent vinden. Deze heeft inderdaad 00 t/m 50, 1 jfkpc.rar 14 Mb, dus zonder nummer. Het spel bestaat trouwens uit 2 cd's. (hier ga ik er dan wel van uit dat je torrents gebruikt)

Laatst bewerkt:
Ik heb deze bestanden inderdaad gedownload met torrent.

Ik denk dat ik maar eens op zoek ga naar een andere aanbieding. Misschien komt die dan wel goed binnen.

En als ik die nu goed binnenkrijg, hoe zou ik die dan wel moeten uitpakken? Hrwoon met Winrar?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan