Kan bestandsmap niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

oudhoff

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2001
Hallo Ik heb mijn map met games gekopieerd naar de map gedeelde documenten om te gebriuken in een netwerkje, achteraf is dit niet nodig en wil ik de map verwijderen uit de map gedeelde documenten dit gaat echter niet meer ik krijg een vraag over schrijfbeveiliging of dat de schijf vol is weet iemand een manier om dit probleem op te lossen, ik heb het al geprobeerd in veilige modus maar dit gaat ook niet misschien gaat het met dos maar ik weet niet hoe ik dit moet doen ,mijn besturingssysteem is ms xp home.
alvast bedankt
Gerard

En wat voor melding krijg je precies?
NTFS schijven of FAT?
Indien NTFS; kijk eens of de bestandsmachtigingen goed zitten.

re

Mijn schijfindeling is ntfs en de melding is:De toegang is geweigerd.Controleer of de schijf vol is of tegen schrijven is beveiligd of dat het bestand momenteel in gebruik is

volgens mij is er niets van het bovenstaande aan de hand ,als je een bestand in de originelemap probeer te verwijderen lukt het wel .

Waar moet ik kijken of de bestandsmachtigingen goed zitten?

Naar veilige modus, rechtsklikken, eigenschappen, tabblad beveiliging (pas op, niets zomaar wijzigen als je aan het twijfelen bent!).

gelukt

Hartstikke bedankt XP-PC de map met games is verwijderd en ik heb weer wat bijgeleerd

Met vr. Groeten Gerard Oudhoff

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan