Kan beveiligde documenten niet vinden in windows 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johanjohan

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2010
Goedendag, ik heb een probleem sinds windows 7: als ik in Word een document wil openen, hetzij vanuit het programma zelf, hetzij via de verkenner, zie ik niet de documenten die ik heb beveiligd met een wachtwoord. Weet iemand hoe ik die toch kan zien?

Groet en alvast dank,
Johan

Laatst bewerkt:
Je hebt het waarschijnlijk over Office 2007, want Windows 2007 bestaat bij mijn weten niet. Of je moet Windows 7 bedoelen, en dat zou natuurlijk ook kunnen; dat het probleem er is sinds je met Windows 7 en Office 2007 werkt.

Laatst bewerkt:
En daarvoor heb je met een oudere Windows versie gewerkt met dezelfde Office, en had je het probleem niet? Kun je een testdocumentje meeposten dat je op die manier hebt beveiligd? Mag uiteraard dummytekst in staan, het gaat om de beveiligingsmethodiek.

Dag Michel, was even weg. Hierbij een testdocumentje, opgeslagen via Opslaan als - Extra - Algemene opties - Wachtwoord (testen) Ehm, ja kijk, nu wil ik 'm uploaden, maar dat kan dus niet. Als ik het bestand wil bijvoegen, krijg ik 'm nergens te zien, ook niet als ik de computer laat zoeken op de naam. Dus... helaas, zucht

Dag Michel, inmiddels heeft het probleem zich opgelost na aan en uitzetten van de pc, kennelijk is er een update geweest of was er een bug in mijn versie van W7, in elk geval kan ik nu gewoon weer de beveiligde bestanden zien. Dank voor de moeite!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan