Kan bijlage met Access bestand niet openen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

a1mat

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2001
Geachte lezer,
Ik heb een mail ontvangen met bijlage waar een Access bestand in zit.Ik heb bij de paperclip wel het venster met de bijlage maar deze is niet aktief te krijgen als ik er op klik.
Een mail met een bijlage in Excel en Word kan ik wel openen.
Ergens op internet zie ik dat Access een onveilig programma is, maar hoe kan ik dit omzeilen?
Ik heb bij beveiligingen alles uitgeschakeld maar dat helpt niet.
Ik werk met Windows XP en Outlook Express.
Kan iemand mij verder helpen?

Bij voorbaat dank.

Vr.gr.
Mathieu

De .mdb in een zip file zetten, en dan de zip file doorsturen.

Wat bedoelt u heer Vanzwam?
Ik kan het bestand niet in een Zip file zetten want ik kan het bestand niet actief krijgen (ik kan er niets mee) of moet ik de afzender een mail sturen dat hij mij het Access programma opnieuw stuurt, maar dan als een zip file?
Liever zou ik het zelf openen,maar kunt u dan aangeven hoe ik dat precies moet doen.

Bij voorbaat dank

Mathieu.

a1mat zei:
Wat bedoelt u heer Vanzwam?
Ik kan het bestand niet in een Zip file zetten want ik kan het bestand niet actief krijgen (ik kan er niets mee) of moet ik de afzender een mail sturen dat hij mij het Access programma opnieuw stuurt, maar dan als een zip file?
Liever zou ik het zelf openen,maar kunt u dan aangeven hoe ik dat precies moet doen.

Bij voorbaat dank

Mathieu.

Als de afzender de DB in een zip naar u stuurt, kan je dit opslaan in een map, daarna unzippen in die map, en dan kan je het openen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan