kan bijlage niet open

Status
Niet open voor verdere reacties.

djoeke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 jun 2001
hoi

vraagje ik heb een e-mial met een bijlage gehad. nu het volgende ik kan de bijlagen niet open . het gaat om een word bestand die ik op me werk wel kan open en thuis niet eerder nooit geen last van gehad .hoe kan ik dit oplossen .

ik heb thuis office 2003 en op me we nog iets van office 2000

alvast bedankt

Kan je het niet openen vanuit jouw emailprogramma, of heb je het eerst opgeslagen en kan je daarna niet openen ?

Kan je het niet openen vanuit jouw emailprogramma, of heb je het eerst opgeslagen en kan je daarna niet openen ?

ik kan hem niet open vanuit me e-mail en ook niet als ik hem eerst opsla dan doet hij het ook niet

Vraag of ze het bericht met bijlage nog een keer versturen.

Het kan ook gebeuren dat jouw emailprogramma het bestand als een mogelijk virus ziet.
Dit gebeurd regelmatig als je een Office bestand met macro's via de mail verzend.

Gebruik je misschien sinds kort een andere virusscanner

nee ik had eerst office 2007 er op staan maar die was niet goed een ilegaleversie dus alles weer terug gezet naar legaal office 2003 em sins dien doet hij zo raar

en het is een gewoon text bestand meer niet

Is het originele Wordbestand gemaakt met Word 2007? Zo ja, dan heeft het bestand een 4-letterige extensie (docx). Dit is alleen in oude versies van Word in te lezen d.m.v. een converterprogramma. Dit converterprogramma is gratis te downloaden op de site van microsoft.

Kijk dat is nieuwe informatie.

Ik vrees dat er restanten zijn achtergebleven van versie 2007 waar 2003 even geen raad mee weet.
Ik ga er van uit dat je versie 2007 op de goede manier hebt verwijderd en dat je versie 2003 niet OVER 2007 hebt gezet.

Je kunt 2 dingen doen. Je ga naar een herstelpunt van voor de installatie van Office 2007

Of je verwijderd Office 2003. Installeer 2007 opnieuw en verwijder deze daarna weer op de juiste manier. Draai voor de zekerheid nu ook even een regcleaner programma. Installeer nu Office 2003 weer.

In principe zou het nu weer moeten werken.

Kijk dat is nieuwe informatie.

Ik vrees dat er restanten zijn achtergebleven van versie 2007 waar 2003 even geen raad mee weet.
Ik ga er van uit dat je versie 2007 op de goede manier hebt verwijderd en dat je versie 2003 niet OVER 2007 hebt gezet.

Je kunt 2 dingen doen. Je ga naar een herstelpunt van voor de installatie van Office 2007

Of je verwijderd Office 2003. Installeer 2007 opnieuw en verwijder deze daarna weer op de juiste manier. Draai voor de zekerheid nu ook even een regcleaner programma. Installeer nu Office 2003 weer.

In principe zou het nu weer moeten werken.

gaan we dit proberen bedankt alvast

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan